Vraag

blokkeringen opheffen

  • 13 October 2020
  • 7 reacties
  • 166 Bekeken

daar ik in nederland geen internet heb via mobiele data  denk ik dat er ergens een blokkering staat

mijn instellingen staan juist op de gsm....kunnen jullie dar controleren

dank bij voorbaat

marc vets     merksrm


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@markvets 

kan je aub in je profiel al je gegevens invullen en eventueel apart melden om welk gsm nr het gaat?

dan kijken we dat graag voor je na..

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken) en bevestig als het gebeurd is ? Dank

Groeten,

Tina

 

hallo

ik heb mijn profiel ingevuld

hopelijk komt het in orde met het internet in nederland via mobiele data

dank bij voorbaat

Reputatie 7
Badge +3

@markvets 

op het eerste zicht zie ik geen blokkeringen staan

Ik vraag een collega van mobile achterliggend verder na te kijken

groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@markvets 

achterliggend was inderdaad nog een blokkering actief die nu verwijderd is, excuses

kan je eens testen ?

Misschien is het nodig je gsm eens helemaal uit en terug aan te zetten ?

Geef je ons feedback ?

groeten

Tina

vrijdagmiddag moet ik terug in nederland zijn voor het werk en dan zal ik testen

in ieder geval al bedankt om eens te kijken.…

en hopelijk werkt het nu ....ik laat iets weten

groetjes en bedankt

hallo

ik ben in nederland nu... en zonder wifi kan ik op internet surfen met mijn mobiele data

bedankt voor je medewerking en het opsporen van de blokkeringen 

groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@markvets Bedankt voor de feedback. Ben blij dat het werkt! :-)
Fijn weekend. Groetjes, Antonella

Reageer