Beantwoord

Blijf onbereikbaar voor Orange gebruikers

  • 13 December 2019
  • 7 reacties
  • 384 Bekeken

Sedert het ontstaan van Proximus was ik klant, ik mocht nog een nummer kiezen, alles was beschikbaar. Enkele jaren geleden overgeschakeld naar Orange en een tijd gelden verplicht naar Base. Sinds 4 dagen ben ik terug Proximus gebruiker met een zakelijk abonnement, maar Orange klanten kunnen me niet bereiken.

Al meerdere keren voor gebeld, meerdere beloftes te horen gekregen dat dit binnen de 24u opgelost zal worden, echter intussen 4 dagen verder blijf ik voor Orange klanten onbereikbaar, wat niet enkel over mijn business gaat als sales, maar ook mijn familie (vrouw, dochter) zijn Orange gebruikers (verplicht-werk).

 

icon

Beste antwoord door GeertC 13 December 2019, 15:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@DirkG11 

je mag je GSMnr. even toevoegen aan je profiel dan kijk ik dit eens na.

 

Geert

Done

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb (opnieuw) per mail een ticket doorgestuurd naar de dienst ‘Interoperator’ met de melding dat je (nog steeds) geen oproepen en mogelijks sms’n kan ontvangen van Nummers bij (zie provider) .

We wachten op een bevestiging.

 

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Geert

Bedankt Geert,

Ik kan enkel afwachten en hopen dat er snel een oplossing wordt gevonden en geboden.

Reputatie 7
Badge +4

Indien dit nog niet zou gedaan zijn, lijkt het mij opportuun dat uw vrouw en dochter het probleem van uw bereikbaarheid ook melden (klacht) aan Orange (waar wanneer wie)

Mocht het probleem blijven aanslepen best met (schriftelijke) info komende van Orange en Proximus overmaken aan de ombudsdienst telecommunicatie voor bemiddeling

Op basis van bovenstaande is de kans reëel dat Orange verkeer naar uw nummer nog steeds doorstuurt (met routing code) naar Base (waar het aldaar geweigerd wordt “reject”); toegegeven er kunnen ook eventueel nog andere oorzaken zijn

Succes

Reputatie 7
Badge +4

@DirkG11 De routering is bij Orange aangepast. Kan je eens testen of je nu bereikbaar bent door Orange nummers.

Yep, intussen is alles in orde.

Bedankt voor je hulp.

Reageer