Beantwoord

Bizz Switch werkt niet meer


Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties
Hulp plotseling krijg ik melding dat ik geen abonnement heb
icon

Beste antwoord door jhl 6 August 2019, 11:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 3
Badge +1
En last but not least : nu krijg ik ook al kosten aangerekend op dit virtueel nummer van 1,36 euro buiten bundel ????????
Dit nummer kan al 3 à 4 dagen niet meer gebruikt worden ondertussen ???
Reputatie 7
Badge +3
Dit is doorgestuurd naar de experts, van zodra we feedback en een oplossing hebben brengen we je op de hoogte.
Via de klantendienst zorgen we nadien voor een tegemoetkoming.

De config. is nogmaals nagekeken, de doorverbinding is ongedaan gemaakt. Wat er fout gaat met de swich is doorgestuurd naar de experts.
Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

Geert
Reputatie 3
Badge +1
Ondertussen een bericht van wijziging gekregen, waarvoor dank.
Maar ondertussen werkt het nog altijd niet......................

Als ik de bizz switch app open : krijg ik de melding dat ik een abonnement moet hebben.

Maar ondertussen lopen de gebruikskosten wel op...... ???
Reputatie 7
Badge +4
Kan je op je profile dan ook nog even je privé-gsmnr invullen zodat ik zeker ben welke nrs met elkaar verbonden moeten zijn ?

Het is bij Bizz switch de bedoeling dat je klanten enkel je professioneel nr kennen. Je kan de oproepen dan laten toekomen op je privénummer zonder dat je klanten dat weten. Vemits je Bizz switch mobile hebt en dus een connectie tussen 2 gsm-nrs op 1 toestel. Als je terugbelt naar de klant terwijl je bizz switch mobile actief is, wordt je professionele nr weergegeven.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UemAS-CGxOo
http://ap0402.bgc.net/opc/FnDocContent.aspx?Library=BGCDM1%5EA00072&Id=163050004&ObjType=2&Op=Open
Reputatie 3
Badge +1
Kan je op je profile dan ook nog even je privé-gsmnr invullen zodat ik zeker ben welke nrs met elkaar verbonden moeten zijn ?

Het is bij Bizz switch de bedoeling dat je klanten enkel je professioneel nr kennen. Je kan de oproepen dan laten toekomen op je privénummer zonder dat je klanten dat weten. Vemits je Bizz switch mobile hebt en dus een connectie tussen 2 gsm-nrs op 1 toestel. Als je terugbelt naar de klant terwijl je bizz switch mobile actief is, wordt je professionele nr weergegeven.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UemAS-CGxOo
http://ap0402.bgc.net/opc/FnDocContent.aspx?Library=BGCDM1%5EA00072&Id=163050004&ObjType=2&Op=OpenKan je op je profile dan ook nog even je privé-gsmnr invullen zodat ik zeker ben welke nrs met elkaar verbonden moeten zijn ?

Het is bij Bizz switch de bedoeling dat je klanten enkel je professioneel nr kennen. Je kan de oproepen dan laten toekomen op je privénummer zonder dat je klanten dat weten. Vemits je Bizz switch mobile hebt en dus een connectie tussen 2 gsm-nrs op 1 toestel. Als je terugbelt naar de klant terwijl je bizz switch mobile actief is, wordt je professionele nr weergegeven.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UemAS-CGxOo
http://ap0402.bgc.net/opc/FnDocContent.aspx?Library=BGCDM1%5EA00072&Id=163050004&ObjType=2&Op=Open


Ik ken onderhand het principe, werk er als 1 van de eersten mee. Het was toen al een calvarietocht. Ik ken het principe wel. Ik geef mijn privénummer door in mijn profiel.

Ter zijde : het is een prachtig produkt ALS het werkt. En dat deed het tot zaterdagmorgen..
Reputatie 3
Badge +1
Oplossing onderweg?😉
Reputatie 7
Badge +3
Dag jhl,
Er werd een tussenkomst van IT aangevraagd om de activatie van de bizz switch te versnellen. Het ticket nummer heb ik toegevoegd in je profiel.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Dank u
Ondertussen al wel 4 tevredenheidsenquetes gehad ivm het personeel en de dienstverlening.......... en telkens positief beantwoord....

Nu nog een snelle oplossing want wij verliezen letterlijk en figuurlijk geld in onze zaak.
Reputatie 3
Badge +1
Bijna 16u, nog een dag in het verschiet zonder telefoon?
Reputatie 3
Badge +1
Als klant van EERSTE uren (van de gsm), toen nog met "075" nummer (en Nokia 1610) voel ik mij nu echt in de kou gezet.
Als zelfstandige al 4e dag op rij niet bereikbaar
Hopelijk komt er een serieuze tegemoetkoming van Proximus om dit verlies te compenseren.
Reputatie 3
Badge +1
IT in slaap gevallen aub?

Moeten wij op zoek naar een andere provider of zo? Laat mij weten of ik inlichtingen moet inwinnen bij Telenet of Orange aub !!!! Want ik krijg meer en meer de indruk dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Geef toe collega forumleden : ik heb ondertussen meerdere personen aan de telefoon gehad, de commerciële dienst, de technische dienst, de it-dienst, meerdere mails (via forum) gestuurd en gekregen en daar ook van verschillende mensen. Maar niets, niets, niets wijst op een vooruitgang in deze zaak. Al vier tevredenheidsenquetes gehad, maar niets raakt opgelost.

Kan ik eventueel ergens een klacht indienen want ik krijg er spijtig genoeg mijn buik van vol. Men zegt ongevraagd mijn abonnement op, maar niemand kan dit terug activeren. Meer dan 4 dagen later heb ik nog steeds geen telefoon niettegenstaande wij ondernemer/zelfstandige zijn.

Deze avond nog iemand aan de deur gehad die mij de huid heeft volgescholden omdat hij al tienmaal een bericht ingesproken had en ik maar niet terugbelde. Ondertussen staat de teller van ontevreden klanten op "oneindig". Wie gaat dat financieel verlies vergoeden aub? Het is niet leuk dat de mensen u in uw zaak komen de huid volschelden. Mijn Duitse leverancier kan mij telefonisch niet bereiken, het vaste transportbedrijf waarmee wij werken vanuit Duitsland evenmin (de chauffeurs hebben ons nummer), enz...

Echt ontgoocheld ben ik. Maar blijkbaar deert dat de IT-dienst niet. Ik ben maar een nummer in het ganse klantenbestand van Proximus. Dat ik nu blijf of opstap naar een andere provider deert blijkbaar niemand.

De ene dienst schuift de hete aardappel naar de andere door.........

En vooral mijn excuses voor de harde toon, want ik begrijp dat de meeste mensen hun best doen, maar stel u in mijn plaats. Wij verliezen dagelijks geld momenteel 🙄
"Kan ik eventueel ergens een klacht indienen want ik krijg er spijtig genoeg mijn buik van vol. "
Bij de ombudsman van telecom bvb. klik hier
Reputatie 3
Badge +1
Is nog ni mijn bedoeling maar thx vd tip.
Reputatie 7
Badge +4
@ Proximus
u kunt een business klant toch niet zolang in de kou laten staan....§m.a.w. dit is duidelijk voor verbetering vatbaar
indien het werkelijk een probleem is dat "door IT niet snel kan/kon opgelost worden", is er dan geen mogelijkheid meer om op het betrokken (per vergissing) uit dienst gestelde nummer een gesproken bericht te plaatsen waarbij "tijdelijk aan de beller gevraagd wordt een ander tijdelijk nummer te bellen"?
Reputatie 3
Badge +1
@ Proximus
u kunt een business klant toch niet zolang in de kou laten staan....§m.a.w. dit is duidelijk voor verbetering vatbaar
indien het werkelijk een probleem is dat "door IT niet snel kan/kon opgelost worden", is er dan geen mogelijkheid meer om op het betrokken (per vergissing) uit dienst gestelde nummer een gesproken bericht te plaatsen waarbij "tijdelijk aan de beller gevraagd wordt een ander tijdelijk nummer te bellen"?

Ik kan het niet beter omschrijven, toch nog iemand die ons standpunt begrijpt.
Reputatie 7
Badge +3
Dag jhl, klachtdossier 42452128 is in behandeling. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Grt, Heidi
Reputatie 3
Badge +1
Dag jhl, klachtdossier 42452128 is in behandeling. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Grt, Heidi
Allemaal goed en wel, waarvoor dank. Maar daarmee werkt het nog niet..........
Ja wie zou er uw standpunt en misserie niet begrijpen ik zou het in ieder geval als zelfstandige niet willen meemaken, en ondertussen is het nog altijd niet opgelost natuurlijk!
Een compensatie van Proximus zal er wel inzitten maar de vraag is of die al uw schade en miserie zal voldoende kunnen compenseren?
Reputatie 3
Badge +1
Blijkbaar werkt het nu, maar nu krijg ik een sms van Proximus dat de installatie gebeurde op een ander adres??????????

Switch werkt, maar blijkbaar hebben ze een verkeerd adres ingegeven op de sms. Nummer 26 ipv 26A. Maar ik vermoed dat dit geen invloed zal hebben????

Graag snel reactie aub.
Reputatie 7
Badge +3
Dag jhl, activatie gebeurde wel degelijk op 26 A. Grt, Heidi
Reputatie 3
Badge +1
Dank u wel HeidiE voor de info.
Ik wacht nog effe af om EUREKA te kraaien.....
Reputatie 3
Badge +1
EUREKA, het werkt terug. Met dank aan alle mensen die dit in orde gekregen hebben.

Nu hopen op een SERIEUZE geste van Proximus uit........????


Die Bizz Switch is zo een prachtig produkt voor maar 7 euro extra : ALS HET WERKT !!
😉👍🏽
Reputatie 3
Badge +1
Effe update van dit topic :
De juiste persoon aan de lijn gehad en probleem is keurig opgelost.
Compensatie gekregen ten bedrage van 1 maand abonnement voor het officenummer.
Prachtig als het opgelost raakt.
Proximuspersoneel is steeds vriendelijk gebleven.

Mag ook effe vermeldt worden.

Topic mag afgesloten worden.