Beantwoord

Bizz Switch werkt niet meer


Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties
Hulp plotseling krijg ik melding dat ik geen abonnement heb
icon

Beste antwoord door jhl 6 August 2019, 11:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

48 reacties

Hier komt pas maandag iemand van Proximus terug langs op het forum anders best eens naar de helpdesk bellen of ze je daar kunnen verder helpen.
Ofwel via een chat sessie via deze pagina kun je ook met iemand van proximus om hulp vragen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_nb_switch/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/bizz-switch-of-enterprise-switch-installeren-en-gebruiken.html
juist het nummer opgezocht van helpdesk die je best belt als je via chat geen reactie krijgt
> 0800 22 500
en als aanvullende info :
mogelijkheden om contact op te nemen met een bizz expert
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html
Reputatie 3
Badge +1
Zaterdag contact gehad met 080022500 waar ze ons niet konden helpen. Heel vriendelijk maar geen hulp.
D-day vandaag? Als zelfstandige momenteel al 48u niet bereikbaar...............
Reputatie 7
Badge +4
Zaterdag contact gehad met 080022500 waar ze ons niet konden helpen. Heel vriendelijk maar geen hulp.
D-day vandaag? Als zelfstandige momenteel al 48u niet bereikbaar...............

Kan je even je klantennummer of telefoonnummer invullen op je profiel? Zo kan ik nagaan wat er aan de hand is.
Reputatie 3
Badge +1
SamuelD ondertussen heb ik zelf teruggebeld en - zoals altijd - een paar vriendelijke technici aan de lijn gehad. Zou opgelost moeten zijn tegen 13u.
Anders stuur ik klantennummer door
Reputatie 7
Badge +4
SamuelD ondertussen heb ik zelf teruggebeld en - zoals altijd - een paar vriendelijke technici aan de lijn gehad. Zou opgelost moeten zijn tegen 13u.
Anders stuur ik klantennummer door

Hopelijk is het dan opgelost, je hoeft de klantennummer niet doorsturen, gewoon invullen op je profiel hier op het forum is goed 🙂.
Reputatie 3
Badge +1
Is aangevuld Samuel, maar is nog niet opgelost.
Kun jij dringend kijken of moet ik terugbellen aub?
Reputatie 3
Badge +1
14u30 nog steeds geen oplossing
Reputatie 7
Badge +3
Hallo, kan je mij even een privé bericht sturen aub, van welk GSM nr. naar welk GSM nr. het de bedoeling is dat er doorgeschakeld wordt?
Ik heb bij je admin. gegevens teruggevonden dat je een bizz Mobile swich hebt.

Groeten
Geert
Reputatie 3
Badge +1
ok zie privébericht aub.
Wordt dringend want klanten komen klagen.
Reputatie 7
Badge +3
We hebben de bizz mobile swich opnieuw gekoppeld, kan je eens testen of de doorschakeling nu werkt?

Geert
Reputatie 3
Badge +1
Alles belt dooreen privé en garage.
Ik kan mijn switch niet openen, app blijft zeggen dat ik geen abonnenment heb
Reputatie 3
Badge +1
Men belt mij op de twee nummers, maar ik kan niet switchen.
Als ik bel is het met privé. Hulp
Reputatie 3
Badge +1
We hebben de bizz mobile swich opnieuw gekoppeld, kan je eens testen of de doorschakeling nu werkt?

Geert

Niks werkt............ om moedeloos van te worden.....
Reputatie 3
Badge +1
Men belt mij nu maar ik kan niet terugbellen met het switchnummer want ik kan het niet opzetten.
Reputatie 3
Badge +1
Klanten krijgen een hele oude voicemail te horen.
Reputatie 7
Badge +3
Heb je de bizz swich app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (met 4G verbinding)?

Geert
Reputatie 3
Badge +1
Al meerdere malen Geert.
Ik zeg het nu bellen de mensen, maar ik kan de switch niet maken???
Wat doe ik verkeerd dan?

Om deze applicatie te gebruiken moet u een Bizz Switch abonnement hebben : dit krijg ik bij het openen
Reputatie 7
Badge +3
ik zal je abbonement eens laten nakijken door mijn collega's van de commerciele dienst, vermoedlijk zit daar inderdaad een probleem Ik hou je op de hoogte.

Geert
Reputatie 3
Badge +1
Ondertussen nog een dag zonder bereik voor de klanten?
Dat is dus 4 dagen op rij dat wij niet bereikbaar zijn, gewoon omdat een bediende in de winkel ongevraagd mij bizz switch opgezegd heeft??????

Gaat PROXIMUS deze schade vergoeden??? Of hoe gaat dat want wij zijn niet bereikbaar voor ons cliënteel.
Reputatie 3
Badge +1

SamuelD ondertussen heb ik zelf teruggebeld en - zoals altijd - een paar vriendelijke technici aan de lijn gehad. Zou opgelost moeten zijn tegen 13u.
Anders stuur ik klantennummer door
Hopelijk is het dan opgelost, je hoeft de klantennummer niet doorsturen, gewoon invullen op je profiel hier op het forum is goed 🙂.

Niks opgelost
Reputatie 7
Badge +3
Bij de klantendienst/commerciele dienst is ook alles in orde. Bij ons is ook alles goed gekoppeld. Je hebt de app al meerdere malen geïnstalleerd, je toestel al gereboot.
Aangezien dit alles niet helpt zal ik een ticket aanmaken naar de 'experts'.
We houden je op de hoogte.
Reputatie 3
Badge +1
Ok
Reputatie 7
Badge +3
We zullen nadien via de klantendienst zorgen voor een tegemoetkoming.
Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Geert
Reputatie 3
Badge +1
😉Blijkbaar is er zowel bij de commerciele dienst als bij de technische dienst een probleem !!
Wie naar mijn switchnummer belt (dus het nummer van de zaak) wordt automatisch doorgeschakeld naar het privénummer WAT DUS ECHT DE BEDOELING NIET IS.

Ik kan enkel terugbellen via mijn privénummer.
Het is dus niet de bedoeling om door te verbinden maar om de switch te maken.

En ter herinnering, als ik deze optie de eerste maal aanschafte is dat een calvarietocht van een week geweest, hopelijk is dit morgen 23 juli na 4 dagen opgelost.
Men activere gewoon mijn switchnummer opnieuw, of is dat te makkelijk????😉