Vraag

bestelling webshop joint offer

  • 14 May 2021
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Hallo

 

26/04 heb in de iphone 11 met gsm abbonement besteld en betaald. Daar na heb in een orderbevestiging ontvangen via mail maar deze bestelling is nergens op myproximus terug te vinden. Al verschillende keren gebeld naar de klanten dient waar ik 3x gewoon werd af gelegd & 4x een dossier werd op gemaakt, telkens als ik terug bel is het dossier niet meer te vinden. Ik zou graag de gsm waar in voor heb betaald ontvangen!!


2 reacties

Omdat de Prox Forummedewerkers je direct zouden kunnen verder helpen als ze hier terug langskomen is het best best ondertussen van zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 
NB: Iemand van het Proximus forumteam zelf, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reputatie 7
Badge +3

@Norbie49  Dossier 48166229 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. De dossierbeheerder heeft jou hierover reeds gecontacteerd. Het beste is dat je verder contact met haar opneemt om misverstanden te vermijden. Groetjes, Antonella

Reageer