Vraag

bestelling samsung galaxy a70

  • 28 October 2019
  • 5 reacties
  • 346 Bekeken

Beste, ik heb dit weekend, mijn abbonement veranderd met nieuw gsm.

Na al mijn gegevens door te geven, de betaling gedaan. Geld van mijn rekening is ervan gegaan. Maar niks van bevestiging ontvangen.

Ik heb al gebeld naar proximus, maar zij zei dat het geleverd is.

Graag zou ik meer willen weten van mijn bestelling, want de betaling is al gebeurd.

 Vriendelijk groeten


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste Kathy,

waarover ging het precies ? welk toestel ? 

heb je een referentie gekregen ?

Kan je in je profiel zo veel mogelijk informatie invullen ?

groeten,

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@Kathy Thores Ik zie dat er hiervoor een dossier werd behandeld door de bevoegde dienst. De gsm werd opgestuurd en de zending werd vandaag afgeleverd. Dit is zo dus in orde? Groetjes, Antonella

Ik wil graag de Samsung A70 bestellen en die aan het abonnement van mijn zoon toevoegen. maar in de dichtstbijzijnde winkel hebben ze hem niet meer. En ik kan het alleen online doen met afhalen in de winkel. Wat kan ik doen? 

morgen komen de mensen van proximus hier terug op het forum om je hierbij verder te helpen.

Verder best ook de voorwaarden lezen op deze pagina onderaan (door op pijl voorwaarden te klikken)

https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-a70-black/particulieren/toestellen/winkel/samsung-galaxy-a70-black.html?rid=jo-section-samsung-a70

Reputatie 7
Badge +3

@Mayake 

Beste, momenteel is er inderdaad weinig of geen voorraad van de A70 voor online bestellingen.

De voorraad in de winkels kunnen we niet nakijken.

Voorraden worden wel regelmatig aangevuld, dus ik zou even wachten en dan opnieuw proberen ?

Excuses voor het ongemak.

vriendelijke groeten,

Tina

 

Reageer