Vraag

bestelling R4WEBSHOP012501065 Samsung A52S + watch4

  • 23 November 2021
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Beste, 

Omdat ik via de track & trace niks kon terugvinden over mijn bestelling, heb ik de klantendienst gebeld.  Gsm zou 24/11 geleverd worden, maar zonder de bijhorende Watch 4 (black friday deal).  Deze zou achteraf besteld kunnen worden via de website van Samsung.  Ik heb op deze website al eens nagekeken en niks gevonden ivm een actie van een A52S + watch 4.  Betekent dit dat de smartwatch toch in het pakket zal meegeleverd zijn?  Anders weet ik niet hoe ik deze smartwatch nog zal kunnen doen leveren als de optie niet beschikbaar is op samsung.be.  

Alvast bedantk voor uw reactie.

 

Mvg


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@pedro v Dat zou allemaal samen in hetzelfde pakket toekomen.Alvast veel plezier ermee:relaxed:.Groetjes,Joel

Inderdaad want op de samsung promotie site staat deze niet aangegeven voor Proximus.

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum: op basis van de info voorhanden op diverse websites waaronder deze van Proximus moet deze samsung 4 watch samen met de smartphone A52S in 1 pakket geleverd worden (en niet apart op één of andere wijze bij Samsung expliciet aangevraagd te worden)

Samsung Galaxy A52s & Galaxy Watch 4 | Proximus

 

 

Reageer