Vraag

Bestelling R4WEBSHOP006573285

  • 5 January 2020
  • 14 reacties
  • 212 Bekeken

Hallo allemaal, 

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst op proximus, nu heb ik het verkeerde emailadres gekozen en krijg ik geen bevestigingsmail of men order gelukt is. 

 

Zou iemand me kunnen zeggen of ik dit nog kan veranderen of dat de order gelukt is en/of wanneer ik deze geleverd krijg?

 

Het toestel komt aan bij de post, hoe word ik hierover ingelicht wanneer het aangekomen is?

 

Hoop dat ik reactie krijg op 1 van jullie! 


14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@kirstenvanwetswinkel Volgens de gegevens dat ik hier terugvind werd deze bestelling geannuleerd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@kirstenvanwetswinkel 

kan je in je profiel het juiste mailadres doorgeven ?

Dan geven we dat door en linken we het aan het order..?

mvg,

Tina

Reputatie 7
Badge +4

Het e-mailadres kunnen we niet meer aanpassen als de aanvraag al is doorgestuurd.
Kan je via uw profiel klantgegevens aanvullen zoals het klantnummer.
Want met het meegestuurd webshop order kan ik nergens een aanvraag vinden.
Mvg, KoenN
 

Reputatie 6
Badge +2

Je hebt blijkbaar bij de bestelling een verkeerd mailadres gegeven, ik vermoed dat je dat adres wel kent. Kun je aan de eigenaar van dat adres niet gewoon vragen om de verkregen mails van proximus door te sturen?

Hallo wegens geen antwoord op mijn vorige vraag wil ik het opnieuw vragen. 

 

Kan iemand mij vertellen wanneer deze gsm geleverd word? Ik heb een bericht gekregen dat het later komt maar zou graag weten wanneer. Het emailadres dat is ingegeven klopt niet met gevolg ik dus niet weet wanneer het aankomt.

De bestelling is niet geplaatst met mijn klantennummer. Het is voor men mama dat ik de vraag stel en dus nieuwe klant. 

 

Groeten, Kirsten 

Het probleem is niet of de bestelling in orde is want heb gisteren een sms gehad dat de levering later zal gebeuren. De vraag was hoe ik ga kunnen weten wanneer het geleverd is bij bpost en hoe ik het kan afhalen omdat ik niet aan de mails kan omdat het emailadres niet juist is.. Dus geen bevestiging ga krijgen of het al dan niet verzonden is en/of geleverd is.

 

Groetjes 

Mijn mama is nog geen klant had het voor haar besteld maar het emailadres wat er is doorgegeven klopt niet dus krijg geen mails binnen van proximus. 

Het probleem is niet of de bestelling in orde is want heb gisteren een sms gehad dat de levering later zal gebeuren. De vraag was hoe ik ga kunnen weten wanneer het geleverd is bij bpost en hoe ik het kan afhalen omdat ik niet aan de mails kan omdat het emailadres niet juist is.. Dus geen bevestiging ga krijgen of het al dan niet verzonden is en/of geleverd is.

 

Groetjes 

@kirstenvanwetswinkel  Ik vind de bestelling wel terug maar deze werd nog niet gelinkt aan jouw klantennummer. Heb je deze bestelling geplaatst voor het bestaande gsm nummer in jouw pack, een nieuw gsm-nummer of een over te dragen gsm-nummer? Het is momenteel namelijk niet mogelijk om 2 abonnementen+smartphone te koppelen aan jouw klantennummer. Groetjes, Antonella

Het is ook niet voor mij, het is voor men mama, dus het moet ook niet gekoppeld worden aan een klantennummer. Heb ook aangegeven op proximus voor nieuwe klant. Ik stuurde in het forum met mijn klantennummer omdat ik al my proximus heb. Groetjes 

Reputatie 7
Badge +3

@kirstenvanwetswinkel  Ik vind de bestelling wel terug maar deze werd nog niet gelinkt aan jouw klantennummer. Heb je deze bestelling geplaatst voor het bestaande gsm nummer in jouw pack, een nieuw gsm-nummer of een over te dragen gsm-nummer? Het is momenteel namelijk niet mogelijk om 2 abonnementen+smartphone te koppelen aan jouw klantennummer. Groetjes, Antonella

En als ze het nu nog aan het juiste adres geleverd hebben is het helemaal in orde 🚚😉

Reputatie 6
Badge +2

Het ging over een bestelling,maar watt?

Het pakje is misschien al geleverd.

Maar is dat dan niet alleen voor accessoires want voor het leveren van bv bbox of bv decoder...

is dat toch via BPost of UPS?

Reputatie 6
Badge +2

De belgische post stuurt mij wel een mail, ook de nederlandse post, en ook onlangs een privéfirma. 

Proximus werkt blijkbaar met de nederlandse post : https://accessoires.proximus.be/nl/shipment-and-delivery

Dat kan dus rap gaan hé.

Bij mij pobeert postNL wel bij een gebuur te leveren als  je niet thuis bent. En laat een papierke achter.

Ter info: wacht best gewoon af tot morgen als de proximus forum medewerkers hier terug langskomen om dit ver met je af te handelen.

Reageer