Vraag

Bestelling R4WEBSHOP006250999

  • 6 December 2019
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week op 29/11 een smartphone (IPhone XR) besteld met abonnement maar volgens de mail dat ik heb gekregen is de bestelling niet eens voorbereid. Ik vraag me af of dat ook bij iedereen zo lang duurde.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :)


4 reacties

Als je de berichten op het forum bekijkt kan het inderdaad soms wel een tijd duren voor je bestelling afgehandeld wordt om verscheidene redenen….

Maar hier op het forum zal er pas maandag iemand terug langskomen die van Proximus zelf is, om het voor u na  te trekken wat de status van je bestelling is ...

Reputatie 6
Badge +3

Wanneer je de algemene voorwaarden bekijkt kan het tot 30 dagen duren alvorens de smartphone verstuurd wordt, wanneer je combineert met een abonnement: 

Prijzen incl. btw, Auvibel-bijdrage en € 0,05 recyclagebijdrage.

Aanbieding geldig van 12/11/2019 t.e.m. 02/02/2020 bij elke nieuwe intekening op een DataPhone-optie van € 5, € 10, € 20 of € 25 (naargelang van het toestel) voor 24 maanden of Special Deal in combinatie met een abonnement op Mobilus of Mobilus FullControl (vanaf € 15,99) of Epic (vanaf € 19,99) naar keuze. Beëindiging binnen de 24 maanden: restwaarde verschuldigd voor toestel o.b.v. aflossingstabel in contract. Geldig voor zowel nieuwe klanten als klanten die al een gsm-abonnement hebben.

1 toestel als je geen andere Proximus-dienst hebt, max. 3 toestellen als je minstens 1 andere Proximus-dienst hebt (min. 4 correct betaalde facturen in de laatste 6 maanden). Aanbieding geldig zolang de voorraad strekt. Aanbieding niet cumuleerbaar met andere Proximus-promoties.

De gsm dient met een bankkaart betaald te worden. Wie een gecombineerde Proximus-aanbieding neemt, betaalt al zijn Proximus-abonnementen via domiciliëring. Als de bank de domiciliëring weigert, heeft Proximus het recht om de betalingen via overschrijving te eisen en om de klant de eventuele ‘chargeback’-kosten aan te rekenen op basis van de geldende tarieven.

Leveringstermijn van maximaal dertig dagen tussen de activeringsdatum van het abonnement en de ontvangst van de smartphone. Alle info en voorwaarden over de gsm-tariefplannen op proximus.be.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@dahmani.sghir 

Beste,

ik zie inderdaad dat het order niet uitgevoerd wordt.

De klantendienst kan je hierover meer duidelijkheid geven (088 22 800)

wellicht is er een admin. onduidelijkheid.

vriendelijke groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@dahmani.sghir Je dient een kopie of foto van je identiteitskaart (voor- en achterkant) te verzenden naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer en het bestelnummer. Deze vind je terug bij je profielgegevens. Groetjes, Antonella

Reageer