bestelling niet ontvangen

  • 10 January 2022
  • 10 reacties
  • 183 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties

Op maandag 03/01/22 in de Proximus shop een iPhone 13 pro max besteld. Duurder model genomen dan ik aanvankelijk wou omdat dit als enige in voorraad was. Daarom ook duurder pack moeten nemen. Enkel mogelijkheid om te laten leveren via Bpost. Voorschot van 749€ betaald. Op woensdag 05/01 bericht via sms/mail/Bpost app dat toestel geleverd was in afhaalpunt. Echter bij afhaalpunt was niets geleverd! Gestolen door iemand van Bpost? Gestolen door iemand in afhaalpunt? Verloren gedaan (wat een toeval)?...

Telefonisch contact met Bpost en zij konden blijkbaar niets doen. Verzender moest klacht in gang zetten. Telefonisch contact met Proximus klantendienst en volgens hen konden zij niets doen: ‘van zodra het pakje was overgedragen aan Bpost was het de verantwoordelijkheid van Bpost’… 

Herhaaldelijk naar afhaalpunt geweest maar werd geen pakje geleverd. 

Meerdere keren contact met Proximus klantendienst, zelf terug naar Proximus shop geweest maar daar kon men niets doen voor mij.

De klacht zou bekeken worden maar er kon niets gezegd worden over de duur van deze procedure.

Ik moet dus maar afwachten terwijl ik dringend de nieuwe iPhone nodig heb.

Waar sta ik als klant die voorschot betaald heeft? IN DE KOU!


10 reacties

FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten ivm je probleem bvb.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om dit verder eens na te trekken van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +3

@JPV 

jammer dat dit zo gelopen is, excuses.

We gaan hiervoor zeker klacht indienen en onderzoeken wat er gebeurd is.

Wil je aub zo veel mogelijk gegevens invullen in je forum profiel?

Dan sturen we je ook een document “niet ontvangen toestel” waarmee we verder aan de slag kunnen

dus geef ons zeker een seintje als alles is ingevuld…!

groeten

Tina

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Forum profiel is aangepast

Reputatie 7
Badge +3

@JPV

beste,

mijn collega heeft het nodige gedaan om het betaalde bedrag te laten terugstorten.

zo gauw het order verwijderd is onder je producten, kan je een nieuwe bestelling plaatsen of via de shop een toestel kopen.

Excuses dat het misgelopen is.  Wij hebben klacht ingediend bij bpost. 

We blokkeren het Imei nummer van dit toestel zodat het niet bruikbaar zal zijn.

Hopelijk verloopt je volgende bestelling sneller.

groeten,

tina

Hallo,

Ik snap het niet goed. Ik heb geen terugbetaling gevraagd maar een nieuwe levering van het toestel!

Sinds een week hoor ik niets meer in dit klachtendossier.

 

Groetjes,

JP

Onder ‘mijn producten’ staat geen order meer! maar terugstorting??? Geen spoor van.

Ik wordt ook niet op de hoogte gebracht van wat er concreet gaat gebeuren/gebeurd is in dit dossier.

Ter info: terugbetaling kan evt ook bij je volgende factuur gebeuren. 

Reputatie 7
Badge +3

@JPV Via dossier 50045386 is @tina.b dit voor jou aan’t uitzoeken. Zodra ze meer nieuws heeft, zal je hierover worden geïnformeerd. Groetjes, Antonella

Na 3 weken nog steeds geen oplossing. Enige antwoord dat klantendienst geeft: ‘u moet wachten, meneer’. Maar niemand wil mij zeggen WAAROP er nog gewacht wordt!

Mensen die met het dossier bezig waren zijn plots niet meer bereikbaar… (Petra Corthout, Antonella,...)

Proximus kan/wil geen nieuw toestel leveren en gaat ook niet over tot terugstorting van de betaalde som. Ik voel me dus gegijzeld door Proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@JPV  Zoals reeds vermeld heeft @tina.b jouw dossier in behandeling en zal ze jou zo snel als mogelijk iets laten weten. Groetjes, Antonella

Reageer