Vraag

bestelling abonnement opvolgen

  • 3 November 2021
  • 12 reacties
  • 186 Bekeken

Hallo,

Ik heb 30/10 een abonnement besteld via de webshop, maar heb nog steeds geen service. 

Is deze nog in behandeling? 

bestelnummer: R4WEBSHOP0000000

klantnummer: 613******


12 reacties

Morgen kunnen de Prox forummedewerkers je hierbij verder helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@mmmichel

ik heb je persoonlijke gegevens in je profiel geplaatst ipv hier openbaar

heb je bevestigingsmails ontvangen? gaat het over een wijziging van mobile s naar epic? of was het een nieuw abo epic? kan het zijn dat het nog in je winkelmandje is blijven zitten?

Kan je in je profiel in ticket melden wat je precies besteld hebt?

groeten

Tina

Dankuwel!

Ja ik heb een bevestigingsmail gekregen. Dat klopt een wijziging van abonnement van mobile s naar epic stories. 

Er staat bestelling afgesloten bij bestellingen. En indien ik iets nieuw wil bestellen staat er dat er nog een bestelling bezig is. 

Reputatie 7
Badge +3

@mmmichel  De vorige 2 order zijn ondertussen volledig afgewerkt en dit zou nu moeten lukken. Groetjes Luc

Beste Luc,

 

Het werkt nog steeds niet.

Zou u misschien eens kunnen controleren of mijn gsmnummer nog steeds proximus heeft als provider? Want bij myproximus kan men mijn nummer niet vinden. 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@mmmichel Via het R4WEBSHOP-order van 30/10 werd de opzeg aangevraagd van beide gsm-nummers op jouw naam. Later die dag werd het gsm-nummer eindigend op 092 terug in dienst gesteld met hetzelfde abonnement (Mobilus S). Het gsm-nummer eindigend op 565 staat echter nog steeds opgezegd. Moet deze ook terug in dienst gesteld worden? Groetjes, Antonella

Ja graag, deze mag ook terug in dienst gesteld worden. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@mmmichel  De wederindienststelling van het gsm-nummer eindigend op 565 is lopende. Is het het abonnement van dit gsm-nummer dat Epic Stories moet worden? Groetjes, Antonella

Ja dat klopt! 

Reputatie 7
Badge +3

@mmmichel Het nummer eindigend op 565 is terug in dienst en de wijziging van het abonnement naar Epic Stories is lopende. Groetjes, Antonella

Oke super dankuwel! 

Reageer