Beantwoord

Bestelling

  • 25 November 2020
  • 7 reacties
  • 353 Bekeken

Ik heb 19 november een iphone besteld via de proximus site.

Tot op heden heb ik geen betalingsverzoek ontvangen.

Is het normaal dat dit zo lang duurt?

 

Mvg, Dries

icon

Beste antwoord door HeidiE 26 November 2020, 15:42

Bekijk origineel

7 reacties

Al een week staat mijn bestelling op ‘’je pakket wordt klaargemaakt’’.

Kan dit opgelost worden aub?

morgen kunnen de prox medewerkers dit verder toelichten hoe de stand van zaken is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag Dries, vul je de klantgegevens aan in het klantprofiel, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Beste Heidi, gegevens zijn aangepast. Mvg, Dries

Reputatie 7
Badge +3

Dag Dries, je bestelling werd gisteren geanulleerd, wegens een problem met de ID check. Je komt best langs in een verkooppunt voor een nieuwe bestelling. Groetjes, Heidi

Ik heb onlangs een iphone 14 pro proberen bestellen en heb ik weer hetzelfde probleem.

Wat is de status van mijn bestelling? Kan je deze bestelling annuleren voor mij?

Reputatie 7
Badge +3

@Dries Hawrijk 

beste,

deze bestelling staat reeds als geannuleerd.

groetjes

Tina

Reageer