Vraag

Bestelling

  • 2 August 2020
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Beste 

Donderdag bestelde ik in de krefel Winkel een gsm met abonnement. Ik kreeg een eerste mail aan met de bevestiging cam mijn bestelling en de boodschap dat er nog een tweede mail ging komen met informatie over de bestelde gsm. Ik heb nog steeds geen mail ontvangen. Ook kreeg ik een nieuwe simkaart mee en ik moest wachten op een sms dat de simkaart klaar is voor gebruik. Ook deze sms heb ik nog niet ontvangen.

Ik vroeg me af het normaal is dat het zo lang duurt.


6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik zou dat morgen eens vragen aan iemand van de winkel die u die gsm heeft verkocht.

Reputatie 6
Badge +3

Je mag wel niet vergeten dat het ook eerst door Krefel behandelt moet worden en vervolgens door Proximus. Want de SIM kaart gaat ook nog geactiveerd moeten worden op het Proximus netwerk. Jouw bestelde GSM moet ook nog eerst toekomen bij Krefel, het is pas als dat in orde is dat je jouw 2de mail gaat ontvangen. Eigenlijk is Krefel jouw aanspreekpunt.

Maar normaal voor de nieuwe simkaart moet er toch niet gewacht worden op de levering van de GSM om die te activeren, nee ?

Je mag wel niet vergeten dat het ook eerst door Krefel behandelt moet worden en vervolgens door Proximus. Want de SIM kaart gaat ook nog geactiveerd moeten worden op het Proximus netwerk. Jouw bestelde GSM moet ook nog eerst toekomen bij Krefel, het is pas als dat in orde is dat je jouw 2de mail gaat ontvangen. Eigenlijk is Krefel jouw aanspreekpunt.

De gsm was al bij Krefel maar zij vertelden mij dat alles via proximus moest geregeld worden en dat zij enkel de bestelling kunnen plaatsen voor mij. Ook zeiden ze dat als er nog vragen waren ik het aan proximus moet vragen omdat zij me niet verder kunnen helpen 

Proximus komt morgen terug langs op het forum om je eventueel wat verder te helpen hierbij.

Reputatie 7
Badge +3

@Logan Leysen 

bestelling is inderdaad ingediend

Deze gaat nu door een paar diensten geverifieerd worden en na goedkeuring krijg je bevestiging voor verdere afwerking van de bestelling.

groeten

Tina

Reageer