Vraag

Berichten ontvangen

  • 14 August 2020
  • 6 reacties
  • 493 Bekeken

Hallo,

ik ben net overgeschakeld van telenet naar proximus maar nu kan ik geen berichten meer ontvangen buiten berichten van mijn gezin. Hierdoor kon ik ook niet meer inloggen op diverse diensten omdat er verificatiecodes werden verstuurd naar mijn telefoonnummer maar ik kreeg deze niet binnen. 

Hoe is dit op te lossen want dit is heel vervelend.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het betreft

of een routeringsprobleem op te lossen door Proximus en waarvan de oorzaak of bij Telenet of bij Proximus ligt

enkel Proximus medewerkers kunnen u helpen; mogelijks zijn hierbij dan niet alleen sms/mms maar ook verloren inkomende gesprekken betrokken

eventueel een aantal voorbeelden geven van nummers die u een sms hebben willen sturen via een privé-bericht (en enkel op vraag van de betrokken Proximus-medewerker)

of een foutieve instelling op uw GSM 

Proximus Sms centrale nummer +32475161616 

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html

dus dit wordt normaal gezien vanzelf opgelost de komende dagen aangezien wij pas sinds vandaag bij proximus zitten?

Reputatie 6
Badge +2

Toen België een overheidsschuld had van 100 miljard zei een politicus dat die wel van zelf zouden weggaan. Nu is het bijna 400 miljard. Van zelf weggaan, dat gebeurt niet vaak bij technische problemen. Hopen dat er vandaag nog een Pxmedewerker passeert.

Reputatie 7
Badge +4

@Seppe1501 ik vrees ervoor 

=

indien uw GSM-instellingen niet ok zijn dient u deze aan te passen

Proximus Sms centrale nummer +32475161616 

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html

indien het een routeringsprobleem naar uw GSM-nr X betreft (zijn er waarschijnlijk naast berichten ook verloren gesprekken bij betrokken) en kan enkel Proximus u een oplossing bieden

eventueel een aantal voorbeelden geven van nummers die u een sms hebben willen sturen via een privé-bericht (en enkel op vraag van de betrokken Proximus-medewerker)

 

ik vermoed dat u hier op dit publieke forum na 17h geen antwoord/reactie van Proximus meer zult krijgen voor maandag

 

zijn die dan allemaal al naar huis :relaxed:

proberen te bellen naar 0800 22 800 helpdesk of ze je daar verder kunnen helpen.

Reputatie 7
Badge +4

Ja wij zijn thuis, maar werken ook daar nog hard voor jullie :smile:

@Seppe1501 Je kan inderdaad best eerst even de instellingen in je gsm nakijken zoals hierboven al voorgesteld.

Weet je of de mensen die u niet kunnen bereiken allemaal klant zijn van 1 bepaalde operator ? Kunnen ze je telefonisch wel bereiken ?

Je mag me anders via PB een aantal voorbeeldnummers doorsturen dan kan ik het verder onderzoeken. 

Reageer