Goede Middag
Wij kregen nu al twee opeenvolgende dagen een bericht van het verkort nummer 8999 het volgende bericht van “je Proximus team” :
Beste klant, vanaf 01/09/2022 zal je niet langer kunnen genieten van een onbeperkt surfvolume voor je ‘favoriete applicatie’ en zal het verbruik ervan in mindering worden gebracht van je databundel. Als gevolg van een recent Europees besluit is het ongelimiteerd en gratis gebruik van bepaalde applicaties niet langer toegestaan. Wees gerust, je abonnement zal voldoende data bevatten om je huidige verbruik te dekken (berekend op basis van je verbruik over de laatste 3 maanden). Je Proximus team
Ik belde hiervoor gisteren met de klantendienst en die bevestigden mij toen dat dit NIET van Proximus kwam.
Ik vond het raar dat de twee nummers die onder hetzelfde totaalpakket vallen niet het bericht kregen .. en zie vandaag komt dit ook op het andere nummer toe.
Ik heb terug de Proximus klantendienst gecontacteerd en opnieuw kreeg ik na de nodige veiligheidsvragen de mededeling dat dit niet van Proximus kwam en dus waarschijnlijk om Phishing ging.
Dit ter info.
- Vandemoortele