bereik

  • 22 January 2020
  • 10 reacties
  • 112 Bekeken

Hallo

 

Ik heb sinds enkele dagen de ene keer wel bereik en de andere keer dan weer een kwartier niks van bereik. Wat kan ik hier aan doen? 


10 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Indien het om een Iphone zie hier hoe in veilige modus op te starten: https://www.quora.com/How-do-you-access-safe-mode-on-an-iPhone

Reputatie 6
Badge +3

Soms kan het probleem ook liggen aan een software upgrade van een smartphone bijvoorbeeld naar Android 10. Je kan altijd testen in safe mode: https://support.google.com/android/answer/7665064?hl=nl&ref_topic=7340498 voor Android smartphones.

Inderdaad is niet de eerste keer dat dit de reden is, daarom dat ik ook voorstelde indien mogelijk van de sim in een ander toestel eens testen.

Reputatie 7
Badge +4

Dit probleem kan ook aan de simkaart zelf zijn gelegen, je kan deze gratis via de Proximus shop laten omruilen :-)

Reputatie 6
Badge +3

Indien je het probleem ook hebt in de nabijheid van een zendmast zou het ook aan je smartphone kunnen liggen. Welk merk en type van smartphone heb je? Je kan ook diagnostische tests uitvoeren van bepaalde componenten in je smartphone of ze nog goed werken. 

heb je soms de mogelijkheid van de sim kaart in een ander toestel te steken om te zien of je 3G/4G dan beter wordt.

Heb je uw toestel al eens volledig uitgezet om dan opnieuw te laten opstarten.

Ik heb dit overal.

Reputatie 7
Badge +4

Maria, het wifi netwerk hangt af van je internet thuis, maar staat volledig los van het mobiel netwerk waar je 3G/4G verbinding mee maken. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb dat ook maar hier is al maanden zo ! Wifi maar ook de 4G heeft dat 

Reputatie 7
Badge +4

Is dit op één bepaalde locatie dat je dit probleem ondervind? Of ondervind je dit op probleem overal?

Reageer