Vraag

Benodigde hardware

  • 6 April 2020
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb nog een gsm model Angela Merkel. Ben nu uit aan ‘t kijken naar een smartphone. Ben dus een leek in die materie… Heb router etc voor TV maar alles van Telenet.

Wat heb ik, buiten een smartphone nog nodig om met dat ding te kunnen bellen en af en toe op het web te gaan.

Ik bel niet veel en heb dus een pay&go kaart bij Proximus. Een pay&go+ lijkt me dus interessant te zijn. Maar heb ik dus nog andere apparatuur nodig ?

Dank u.

 

3 reacties

je kunt met je smartphone via wifi op het internet via uw wifi van  telenet.

Reputatie 7
Badge +4

 

Wat heb ik, buiten een smartphone nog nodig om met dat ding te kunnen bellen en af en toe op het web te gaan.

Ik bel niet veel en heb dus een pay&go kaart bij Proximus. Een pay&go+ lijkt me dus interessant te zijn. Maar heb ik dus nog andere apparatuur nodig ?

→ Niets maar P&G is (zeer) duur om op het internet te gaan 0.5 euro/MB!

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/mobiel/prepaidkaarten.html

Mogelijke oplossing (belkrediet omzetten in data  - opgelet enkel voor max. 31 dagen geldig)

Hoe zet ik mijn krediet om in extra data?

Wil je nog meer volume om te surfen met je smartphone? Kies voor een dataoptie en zet je belwaarde om in data!

Er zijn 2 databundels beschikbaar:

  • 3 GB voor € 12
  • 500 MB voor € 6

Het gekozen bedrag (€ 6 of € 12) wordt automatisch afgetrokken van je belkrediet. Activeer de extra databoost online op de website of via de MyProximus app.

je kunt met je smartphone via wifi op het internet via uw wifi van  telenet.

dit is natuurlijk ook het goedkoopste als je mobiel wilt surfen met P&go+ 

moet je wel rekening houden met wat M_016 je uitgelegd heeft natuurlijk 

onderweg kun je bv ook op internet via TN wifi hotspots 

Reageer