Beantwoord

Beltoon verlengen lukt niet

  • 8 January 2018
  • 14 reacties
  • 1355 Bekeken

Wij zijn met onze 5 gsm's ingestapt in een tuttimus:
5x mobilus full control.
Nu is op alle 5 de toestellen de belduur naar het minimum gegaan. Wij zouden dit terug willen verlengen naar 30 sec.
Helaas lukt dit niet. Met geen enkele code die ik maar kan vinden... :-(
Iemand een oplossing hiervoor?
Bedankt!
icon

Beste antwoord door FreyaVR 9 January 2018, 09:25

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Johan, helaas is het niet mogelijk om op full control abonnementen de voicemail te verlengen. Dit kan enkel op de gewone abonnementen. Groetjes Freya
Reputatie 6
Badge +3
Als proximus het zou willen dan zou dit ook kunnen. Maar klantentevredenheid is geen prioriteit bij proximus....
Kan dit écht niet?!
Ik heb de indruk dat Proximus soms moeite doet om zijn klanten te pesten :-(
Ik vrees dat, zeker na de recente "haperingen", dit akkefietje de doorslag voor mij gaat geven...
Als proximus zijn klanten niet eens een belduur van 30sec gunt omdat ze "maar" een full control abonnement nemen, dan denk ik dat ik de raad van Alexander de Croo ga volgen: dan stop ik met klagen en stap ik over naar een andere provider!!
Reputatie 6
Badge +3
Het is onwil van proximus.
Dit stamt nog uit de tijd dat een korte tijd veel geld opbracht want je vliegt dan op voicemail en dan met enkele seconden gaat er direct een volle minuut van je belkrediet af. En vroeger was dat extreem duur voor de klant.
Het is triestig ja..
Tiens, werkt dit dan niet?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/beltijd-aanpassen-als-uw-gsm-te-snel-op-voicemail-springt.html
Beste Johan, helaas is het niet mogelijk om op full control abonnementen de voicemail te verlengen. Dit kan enkel op de gewone abonnementen. Groetjes Freya
Ja Martin, heb ik ook gelezen, als je me daarop expliciet wil wijzen.
Maar ik heb ook de tekst van "mijn" link gelezen. Daarin lees ik toch Px's eigen uitleg dat op abonnementen - zonder beperking in de tekst ! - de belduur kan veranderd worden, enkel op P&G niet. Ik begrijp Nederlands en ik heb geen bril nodig. Dus nogmaals: hun helppagina laat uitschijnen dat op alle abonnementen het mogelijk is de duur van de beltoon te wijzigen.
Dat is voor mij duidelijke taal, en ik denk voor jou ook.
Dus daarom "Tiens".
Excuseer me dat ik vandaag een probleemvolle en lange werkdag had en daarom mogelijk wat kribbig ben 😒
Dat weet ik dat het zo op de site staat maar als een proximus medewerker hier schrijft dat het niet kan ja .... dan reken ik erop dat dat zal kloppen en aangezien johan er ook niet slaagt om het te verlengen met zijn full control heb ik nog meer de neiging om toch te geloven wat Freya zegt.
Dat je kribbig bent dat is niet erg hoor er zijn er die nog veel kribbiger rondlopen en zelf zonde lange werkdag achter de rug te hebben en wees gerust ik kan het weten 😉 😃

Het enigste wat dan wel zou moeten gebeuren in dit geval is dat dit ook duidelijk op de site erbij gezet wordt dat er ook een uitzondering is voor full control op deze regel.
Het lukt ook effectief niet. En het is idd een abonnement, géén pay&go... ☹️
Reputatie 6
Badge +3
Dag Johan,

Op technisch vlak is een Full Control geconfigureerd als een Pay&Go. Anders had je niet de mogelijkheid om zelf krediet toe te voegen. Dit heeft dan ook als gevolg dat de technische mogelijkheden hetzelfde zijn als dat van een gewone Pay&Go. Onwil zou ik het zeker niet noemen, is eerder een jammerlijk gevolg van de huidige technische mogelijkheden. :/

Groetjes,
Lorentz.
Dat is dan ook spijtige dat het op de > proximus site niet duidelijker aangegeven wordt dat full-control technisch het zelfde is als een P&G, dan zouden die misverstanden er niet zijn zoals het blijkbaar nu wel het geval is.
Tja... Proximus is nu eenmaal een teleCOMMUNICATIEbedrijf dat niet kan (wil) communiceren. 😤
Reputatie 7
Badge +6
Dit is inderdaad verwarrend. Bedankt voor deze melding. We hebben dit dan ook meteen aangepast op onze FAQ pagina! 😉
👌🏾

Reageer