Hallo,
Wij stapten over van Telenet naar Proximus n.a.v. allerlei beloftes van de tele-verkoper. In eerste instantie liep het fout en werd kort nadien (na een 2 tal keer bellen) rechtgezet. Nu 6 maand verder en ineens stoppen alle beloftes terug. Een 4-tal weken geleden gebeld met dienst facturatie van Proximus. Er zou een dossier opgemaakt worden en men zou mij terugbellen. Om geen problemen te hebben met betaling, de te hoge factuur toch betaald in de hoop dat alles zou geregeld worden nadien. Helaas … niemand gehoord en zelf teruggebeld na 14 dagen. De 2de persoon van facturatie heeft wel gedaan wat hij beloofde. Vandaag opgebeld door een medewerker van Proximus en volgens de dame blijft alles te betalen. Weg die hoop van te goeder trouw betalen en terugkrijgen. Het opgenomen gesprek met de verkoper herbeluisteren doet men niet bij Proximus. Ik ben na 18 jaar trouw klant zijn bij Telenet overgestapt naar Proximus door een overtuigende televerkoopster, maar van alle beloftes blijft niets meer over. De klant blijft de dupe van de malafide praktijken van hun eigen verkopers?? Hoe teleurgesteld kan een mens zijn … Dit alles ik niet wat ik van een grote organisatie als Proximus zou verwachten … Jammer maar helaas ...