Beantwoord

bellimiet overschreden

  • 22 March 2020
  • 9 reacties
  • 2326 Bekeken

Reputatie 1

Ik bel normaal niet zoveel met mijn gsm, ik heb 120min in mijn bundel die ik tot nu nooit overschreed.

Maar door uitzonderlijke omstandigheden ( vriendin in quarantaine ) ben ik er nu wel over gegaan.

Nu kan ik mobiel verder bellen tegen 0,30€ / minuut (wat ik wel veel vind).

Bestaat er geen mogelijk om extra bel minuten bij te kopen, vb in een bundel zoals je vroeger extra data bundels van 1GB kon kopen?

Normaal voldoet mijn Smart15 abonnement.

icon

Beste antwoord door HeidiE 24 March 2020, 15:11

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@andre48 

beste,

bedoel je effectief omschakelen van mobilus S naar M bijvoorbeeld ? dat kan je zelf doen via je myproximus-account, zoals Martin beschreef. De verrekening van het abonnement gebeurt automatisch de volgende periode. 

Bedoel je data toevoegen ? dat kan ook via bij myproximus of je gsm zelf….

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bundle_used_up/particulieren/support/facturen/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/je-internetvolume-overschreden.html

laat maar horen als we nog iets kunnen doen ?

Groeten

tina

Ter info:

Je kan je tariefplan eenvoudig en gratis wijzigen. Zonder verplichtingen, je kan op elk moment weer van gedachten veranderen.

NB: morgen komt er pas iemand van proximus zelf langs op het forum.

Reputatie 6
Badge +3

Je kan tijdelijk een extra data optie activeren door dit aan te kopen: https://www.proximus.be/nl/id_cr_data_options/particulieren/mobiel/mobiel-en-roaming-opties/data-opties.html

beste, hoe kan ik mijn abonnement voor een korte periode verhogen, om terug te verlagen als alles weer ‘normaal’ is?

 

en abonnement blijft gekoppeld aan pack, dat was je nog vergeten te vermelden

Reputatie 7
Badge +4

Abo’s worden “pro rata” in rekening gebracht 

= ja 

Reputatie 1

@HeidiE als ik halverwege de maand overstap naar een verhoogd abonnement (vb M in mijn geval) betaal ik dan vanaf mijn overstap, of vanaf het begin van de maand ?

En blijft mijn abonnement gekoppeld aan mijn pack ?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @erik belminuten extra kopen is niet mogelijk. Je kunt wel je abonnement voor een korte periode laten verhogen, om terug te verlagen als alles weer ‘normaal’ is. Grt, Heidi

Inderdaad enkel bellen naar vaste telefoon is gratis tijdens de corona periode (niet gratis voor prepaid) .

voor de mogelijkheid om belminuten bij te bestellen, daar heb ik geen ervaring mee en mss weet er een ander forumlid wel hoe het kan, anders is het wachten tot morgen als iemand die van proximus zelf is , hier terug langskomt op het forum.

Reageer