Vraag

Belachelijk slechte service van Proximus

  • 31 January 2018
  • 2 reacties
  • 257 Bekeken

Reputatie 3
Op 05.01.2018 heb ik mijn bestelling geplaatst voor een pakket van internet+TV+gsm met de optie van een nieuw gsm-toestel bij het abonnement.
Installatie van internet+TV gebeurde na lang aandringen op de datum dat mijn nieuwe maand starte bij mijn vorige provider maar de levering en activatie van GSM zijn gewoonweg desastreus.
Eerst kreeg ik 2 keer een leveringsdatum per sms doorgestuurd, twee keer nodeloos thuis zitten wachten, niets of niemand gezien.
Vervolgens zou de levering van GSM en SIM-kaart plaatsvinden op 16.01.2018 's avonds, weer niets of niemand gezien. Op de link die ik kreeg om de tracking van mijn bestelling te kunnen volgen werd omstreeks 19.30 de status veranderd in "15.00 bestelling niet uitgevoerd, contract niet aanwezig".
Nochtans geen kat aan de deur geweest.
Mijn beklag gemaakt bij de partner van Proximus, Dynalogic die me vervolgens met een nietszeggend antwoord terug naar Proximus verwezen.
Proximus op haar beurt kon ook weer niets anders zeggen dan een nieuwe afspraak te maken met Dynalogic...
Nieuwe levering voorzien op 25.01.2018 voor 18.00 uur. Rond 14.00 uur sms ontvangen dat levering rond 15.50 uur zou gebeuren. Uiteindelijk was het zowat 19.50 uur dat ik toestel en SIM-kaart ontving.
Inmiddels zijn we bijna een week later en de SIM-kaart is nog steeds niet geactiveerd!!!
Wat voor een kloteservice is dit eigenlijk!?

Ik ben Proximus nu al kotsbeu en ik vraag me stilaan af of ik eerst een rechtzaak tegen Proximus moet beginnen voor alles naar behoren werkt en ik eindelijk mijn GSM ook zal kunnen gebruiken?

Ondertussen kan ik niemand bereiken en niemand mij, bij mijn oude GSM is de batterij zowat ontploft en de SIM-kaart is van een ander formaat en daardoor niet bruikbaar in mijn nieuwe GSM.
Maar mijn abonnement bij mijn vorige provider loopt natuurlijk gewoon rustig verder aangezien men bij Proximus niet bekwaam is om een SIM-kaart binnen een week tijd te activeren...
Easyswitch... De vlag dekt de lading nagenoeg niet...

Het enige wat toch nog toe vlekkeloos verloopt bij Proximus, is het produceren van een factuur.
Die had ik al enkele uren nadat de installatie van TV en internet gebeurd was....

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Dirk,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Mvg, Koen
Reputatie 7
Badge +3
Beste Dirk,

Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Ik zou zelf ook zo reageren.

Ik heb hiervoor een klachtendossier 32796877 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij zullen het onderzoeken en dan ook zelf contact met u opnemen.



Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,





Joël

Reageer