Vraag

barslechte ontvangst gsm

  • 10 November 2020
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Beste,

 

ik heb al 3x een klachtenformulier ingevuld. Tot op heden heb ik geen antwoord mogen ontvangen.

Situatie: ik heb een bedrijfsgsm, doe zoals zovelen aan telewerk, maar heb gewoon geen of amper mobiele ontvangst. Vandaag heb ik in de gietende regen in mijn tuin mijn afspraken per telefoon +/- kunnen uitvoeren. Mijn werkgever heeft ook reeds een klacht bij jullie ingegeven, ook hier zonder gevolg. Blijkbaar zou een mobiele extender het probleem kunnen oplossen. Zowel mijn werkgever als ik zelf zijn van mening dat het abonnement waarvan ik geniet moet volstaan om voor een degelijke ontvangst te zorgen. Indien jullie diensten niet naar behoren werken en ik hierdoor mijn job niet kan uitvoeren, dan verwachten wij een oplossing van jullie, zonder de klant op extra kosten te jagen. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@kvtje 

Je mag je GSMnr. even toevoegen op je profiel.

Heb je overal slechte ontvangst of enkel op je thuisadres?

Hebben andere proximusgebruikers ook slechte ontvangst op je thuisadres?

Gebruik je een Iphone? Heb je al eens geprobeerd om de Volte (telefoongesprekken via 4G) uit te zetten en dan je toestel te herstarten?

 

Geert

Ik vrees er voor dat je hier pas overmorgen een antwoord zal mogen verwachten van iemand van proximus zelf want op weekends en feestdagen komt hier niemand langs op het forum.

Reageer