Beantwoord

app geen internetverbinding

  • 2 January 2020
  • 8 reacties
  • 776 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties

Ik heb een smartphone Samsung A5 en mijn App van Recycle ( afval kalender app )zegt plots dat ik geen internet verbinding heb. Alle andere Apps werken nog prefect. Weet iemand waar je dat ergens kunt inschakelen voor die app? Heb de App al terug geïnstalleerd, via 4g verbinding en smartphone terug opgestart enz...Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door cel 2 January 2020, 09:44

Bekijk origineel

8 reacties

bij het instaleren van de app worden er geen toestemmingen gevraagd om aan te vinken of anders eens via instellingen naar de app gaan en kijken of je toestemming kan aanvinken om op wifi/mobiel te gaan

Instellingen -> Apps en tik op een app. Tik op machtigingen

Reputatie 2
Badge

bij het instaleren van de app worden er geen toestemmingen gevraagd om aan te vinken of anders eens via instellingen naar de app gaan en kijken of je toestemming kan aanvinken om op wifi/mobiel te gaan

Instellingen -> Apps en tik op een app. Tik op machtigingen

Kan geen machtiging Wifi geven. Locatie en opslag wel en staan aan! Maar ik denk dat er iets fout is met de nieuwe app. Veel mensen hebben blijkbaar dezelfde foutmelding. Toch bedankt…

 

Inderdaad nieuwe releases gaan dikwijls gepaard met nieuwe bugs!

Zelfde probleem kunnen oplossen door de gegevens van deze app eens te verwijderen.

Instellingen -> Apps -> Recycle → geheugen → gegevens wissen

Inderdaad was ik vergeten er bij te vermelden, dit kan soms ook een oplossing zijn.
Bedankt om dit te melden en mijn geheugen eens op te frissen :relaxed:

Nog als bijkomende info: Het kan in soms zelfs nodig zijn vooraleer gegevens en of cache te wissen dat je de App eerst stopt via de instellingen > app …. en dan pas app verwijderen en opnieuw installeren.

Reputatie 2
Badge

Is vanzelf in orde gekomen!  Toch bedankt iedereen. Ook bij andere mensen is het nou oké..

bedankt voor de feedback, zal wel een bugje geweest zijn gebeurd wel af en toe eens bij app updates, gelukkig niet te veel :slight_smile: ,
maar als het maar in orde gekomen is dat is het belangrijkste.

Reageer