Vraag

annulering?

  • 28 May 2020
  • 6 reacties
  • 178 Bekeken

ik ben vandag bij de winkel geweest en ik heb volgens mij verkerd begrepen

ik dacht ik betaal 25 per maand voor elke mobiel maar nu via de email blijkt dat ik 25 plus 26 euro moet betalen voor elke mobiel plus mijn huis pack kom ik op 170 euro vind het toch te veel.

kan ik nog er iets aan doen?? ik heb nog een telefoon in de doos wel plastic open gedaan maar heb hem nog niet uit de doos gehaald. kan ik een nog terug brengen of kan ik de kosten per maand verlagen?

wil echt een oplossing. vind 170 euro echt veel 


6 reacties

Je kunt de reactie van iemand van proximus zelf afwachten mss vanavond nog, anders zal het voor morgen zijn.

Volgens mij kun je daar best mee terug naar de Proximus winkel gaan.

Reputatie 7
Badge +3

@paty9292000 Verzaking is in dit geval helaas niet mogelijk. Verzakingsrecht geldt enkel indien aangekocht via verkoop-op-afstand (website, klantendienst, deur-aan-deur verkoop). Je hebt 2 gsm-nummers met een gecombineerd aanbod in jouw pack. Hierop geldt een contract van 24 maanden waarbij de DataPhone optie een verplicht en vast onderdeel is. Het gsm-abonnement wijzigen is wel nog steeds mogelijk.

Groetjes,
Antonella

 

hoe dan?via my proximus kan ik allen wijzigen naar een hogere ik heb nu de M wou dan graag de S die is goedkoper maar ik krijg allen de L en de rest om te kiezen kan dat allen via jullie? 

Reputatie 7
Badge +3

@paty9292000 Wens je voor beide gsm-nummers om te schakelen van Mobilus M naar Mobilus S? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben geen Proximus  medewerker maar de gsm+abo mogelijkheden zijn beperkt en functie van het gekozen toestel (cr. www.proximus.be mobiel gsm met abo) bv.

Iphone 11 met abo enkel vanaf Mobilus M (+ dataphone)

Fairphone 3 met abo vanaf Mobilus S (+dataphone)

De dataphone optie over een periode van 24 maand dient om uw toestel af te betalen in die periode

U kunt een contract vroegtijdig stopzetten mist betaling van de restwaarde van het toestel (in uw geval vermits recent quasi zeker de kostprijs van het toestel)

Reputatie 7
Badge +3

Dat klopt inderdaad @M_016. Inmiddels ben ik @paty9292000 verder aan het helpen via privébericht. Groetjes, Antonella

Reageer