Vraag

Annuleren bestelling R4WEBSHOP015640965

  • 3 October 2022
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

Beste, 

 

Graag had ik mijn bestelling en de bijhorende abonnement geannuleerd, het betreft bestelling R4WEBSHOP015640965 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@EnisM 

vraag is genoteerd

groeten

Tina

@EnisM

vraag is genoteerd

groeten

Tina

@tina.b Beste, kan u mij ondertussen bevestigen dat de annulering in orde is? heb nl. nog geen mail gehad daarover. Alvast bedankt. 

Ter info: pas maandag komen de Prox forummedewerkers (moderators) hier terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@EnisM 

ik zie een lopende annulatie aanvraag… ik volg even mee op tot het volledig is doorgestroomd

groetjes

Tina

@tina.b 

heb nu een mail gekregen voor de annulering en tot mijn verbazing een factuur voor de hele maand oktober! Dat snap ik niet zo goed. 

Betreft factuur 7247795163.

De annulering heeft plaatsgevonden binnen de 14 dagen bedenktijd en er werd totaal geen gebruik gemaakt van het abonnement. Bestelling werd geplaatst op 2 oktober en annulering verzocht op 3 oktober 2022.

Kan u dit nazien en rechtzetten a.u.b? 

Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +3

@EnisM 

ja hoor, ik volg het verder op: we kregen niet alles in 1 bewerking geannuleerd…

ik doe het nodige

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@EnisM 

abonnement van  3 tot 10 is geregulariseerd en wordt deze maand verrekend via bank

het andere deel krijg je volgende maand terug

groetjes

Tina

Reageer