Vraag

Allerlaatste poging. Doe er iets aan deze keer ipv mailen of brieven sturen

  • 23 February 2020
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Uit het niets heb ik een mobilus pack, gebruik geen smartphone...

M  

Ik zie net dat ik Mobilus aangesmeerd kreeg op mijn account, terwijl ik dit helemaal niet gevraagd had. Vorig maand kreeg ik al een brief thuis en dacht gewoon reclame te zijn voor mobiele abonnementen. Ik heb dit nooit gevraagd, alsook beantwoord ik nooit nummers die ik niet ken, ik gebruik nog steeds een oude Blackberry die al meer als 12 jaar meegaat. Dit is dus pure onzin. Ik gebruik alleen televisie en internet op de computer, meer heb ik niet nodig, in die 15 jaar of langer klant zijn.. Is trouwens niet de eerste keer dat er zomaar dingen worden toegevoegd aan mijn account omdat het zogezegd gratis is, zoals een tv bundel, maar achteraf verwijderen ze dat nooit en mag je weer bellen en klagen en ben het allemaal wat beu. Dat dit maar rap opgelost raakt!

 

Dat was mijn  vorige topic die gesloten werd, nochtans nog steeds niet opgelost, nog steeds moet mijn moeder extra betalen. Ik besef dus na een gesprek met mijn moeder dat jullie haar hebben proberen dit aan te smeren, een gepensioneerde vrouw die de taal niet eens goed beheerst, ze heeft alsook geen smartphone, ze gebruikt zelfs geen telefoon. Vind dit toch wel extreem, na wat opzoekingswerk en rondvraging op fora’s te weten gekomen dat jullie dit bij vele zwakke personen proberen (gepensioneerden, mensen die de taal niet goed beheersen, technisch onwetende mensen). Dus ik ga gewoon over naar Telenet, want die brieven die mijn moeder krijgt van jullie is vuil. Van bel naar dit nummer en als ze dat dan 10x probeert gedurende 2 weken neemt er niemand op, ondertussen maar blijven factureren.

 

Jullie verwijderen dit mobiele abo die wij niet gevraagd hebben nu direct of ik regel het dat mijn moeder bij Telenet terechtkomt. Begin dit wat beu te worden jullie spelletjes.

Geen “alles komt goed” opmerking, geen “blabla”, gewoon doen. Voor eens.


4 reacties

En de voorbije maanden die jullie mijn moeder 1EUR extra hebben laten betalen mag je ook terug storten. Als je eens zou kijken naar dat mobiel nummer zou je zien dat het nooit gebruikt werd.

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Welk abonnement/pack heb je bij Proximus? Mobilus is enkel wanneer je een GSM abonnement wil nemen omdat dit dit niet in het pack van internet+tv zit. Om Proximus te helpen vul je best uw klantennummer en ook dat van uw moeder in jouw forum profiel. Klik hiervoor op jouw gebruikersnaam die je terugvind naast de optie om een nieuw topic te maken namelijk: “start topic” , instellingen,voer de klantennummers in en druk op sla wijzigingen op. Lees ook goed de brieven na want daarin staat ook de datum wanneer zogezegd de aanvraag tot abonnement is gebeurd. Morgen komen de Proximus medewerkers terug online om te helpen.

Reputatie 7
Badge +4

Dag Mathys,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen aub? (klantnr, telefoonnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, KoenN

Reputatie 7
Badge +3

@Mathys 

Beste,

er is inderdaad geen verbruik op het nummer in je pack.

De bestellingsbrief met simkaart is verzonden geweest.  Daarna is er geen enkele oproep/klacht binnengekomen?

Er werd nu een dossier opgemaakt en onze collega die dit behandelt zal je contacteren om dit op te lossen.

groeten,

Tina

 

Reageer