Vraag

afspraak maken shop

  • 1 November 2020
  • 3 reacties
  • 270 Bekeken

net een gsm cadeau gedaan voor 70e verjaardag vader en nu moet het formaat simkaart nog aangepast worden. Volgens de website kunnen we nog steeds naar een shop gaan mits we afspraak maken/hebben. op deze pagina staat enkel een knop om een videoafspraak te maken en als ik naar desbetreffende winkel ga nl proximus shop meir kan ik enkel bellen naar de helpdesk nr 080022800, wat ik dan ook gedaan heb maar daar konden ze me ook niet verderhelpen. Hoe moet ik nu een fysie afspraak maken in een proximus shop

 


3 reacties

FYI: hier komt niemand van Prox zelf op het forum tijdens weekends en feestdagen

Reputatie 7
Badge +4

Indien u nog geen multiformaat SIM-kaart hebt, vermoed ik dat Proximus-medewerkers op dit publieke forum u wel een nieuwe dergelijke SIM-kaart voor een bestaand abonnement zullen kunnen opsturen (waarbij u vervolgens het gepaste formaat dient uit te duwen)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Simkaart

smartphones maken nu voor zover mij bekend gebruik van van nano-SIM (en soms is ook  E-sim mogelijk

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@koen_093  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Mocht je hier nog hulp mee nodig hebben, noteer je dan even het betrokken gsm-nummer en simkaartnummer in de profielgegevens? Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Reageer