Vraag

Activeren nieuwe Pay&Go herlaadkaart

  • 19 May 2021
  • 8 reacties
  • 685 Bekeken

Beste,
ik heb een nieuwe Pay&Go betaalkaart ontvangen.

Als ik deze wil actieveren (volgens alle mogelijke instructies op de website) krijg ik steeds de foutmelding ‘geen geldig nummer’.
Het nummer dat ik ingeef is dat wat op de kaart staat vermeld, ben er zeker van dat ik het juist heb overgeschreven ;)
Ik lees hier in het forum dat ik niet de enige ben in deze situatie.  Wel jammer...
Kan er iemand dit oplossen, zonder dat ik hiervoor naar een proximus shop moet?

Bedankt voor een snelle reactie.

Met vriendelijke groeten


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Steven Coeckelberghs Dit gaat over het prepaid gsm-nummer dat ik terugvind in jouw profielgegevens? Dit nummer is nog niet geïdentificeerd.

Meer info over hoe dit te doen vind je hier: Je Pay&Go-kaart identificeren | Proximus

Identificatie van je prepaidkaart | Proximus

Lukt dit?

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD , bedankt voor je snelle reactie.

Het gaat inderdaad over het nummer in mijn profielgegevens.

Nu geraak ik al een stapje verder!

Indien ik wil herladen voor 1 eur krijg ik de melding ‘door een techniscje fout werden uw gegevens niet opgeslagen’.  

En kan ik daar niet verder.
Heb je hier ook een oplossing voor?

 

Met vriendelijke groeten

Steven Coeckelberghs

Reputatie 7
Badge +3

@Steven Coeckelberghs  Alsde identificatie via het herladen niet lukt, kan je best eerst de andere methodes uitproberen. Indien geen van deze werkt, vrees ik dat je even moet langskomen in de shop. Groetjes, Antonella

@AntonellaD 
Voorlopig krijg ik dezelfde foutmelding bij alle methodes.
Ik probeer het later nog eens.
Alvast bedankt voor de assistentie

 

Met vriendelijke groeten

 

Steven Coeckelberghs

 

Reputatie 7
Badge +3

@Steven Coeckelberghs  Krijg je deze foutmelding ook als je het probeert via een andere browser of als je eerst cookies en surfgeschiedenis verwijdert? Groetjes, Antonella

of in privé browservenster openen via toetsen CTRL SHIFT N (cookies aanvaarden)

@AntonellaD @Martin , Allemaal geprobeerd, ik krijg steeds dezelfde foutmelding

 

Reputatie 7
Badge +3

@Steven Coeckelberghs Als je de foutmelding blijft krijgen, vrees ik dat de laatste optie is om even langs te komen in de shop.

Proximus winkel - Een Proximus Shop, verkooppunten of Partner vinden | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reageer