Beantwoord

Activeer aub mijn simkaartje!

  • 19 January 2018
  • 6 reacties
  • 297 Bekeken

Beste
Gelieve het simkaartje van mijn abonnement te activeren voor maandagmorgen. De bestelling dateert van 29 december vorig jaar!!! Referentie van de bestelling: R4WEBSHOP000693378
Voorlopig teken ik als een ontevreden klant en tenzij het dit weekend geregeld wordt, ben ik helemaal geen klant meer.
Frans
icon

Beste antwoord door Frans Vanhellemont 21 January 2018, 12:29

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb een sms gekregen van het nummer 0476 124 078 met de melding dat jullie een aanvraag richten naar de huidige operator om het gsm-nummer over te dragen aan de nieuwe simkaart.
Bedankt hiervoor, maar weet dat ik deze boodschap reeds per brief heb gekregen op 5 januari en dat ikzelf op 10/1 van de huidige operator de melding heb gekregen dat de prepaid kaart klaar is om over te nemen... Dit is allemaal gemeld aan jullie help desk. Zie ook ticket IM8815634 dat op 10 januari werd aangemaakt.
Zaterdagochtend werd mijn simkaartje na 22 dagen dan toch geactiveerd, waarvoor dank. Het andere luik (hoge prepaid kosten gedurende drie weken) zal ik via de klachtendienst afhandelen.
Reputatie 6
Badge +2
Sommige operators houden een overstap tegen
Dat kan gaan om een menselijke fout, iets verkeerd ingegeven
Bij abonnementen kan overstappen met behoud van simkaart-nummer soms problemen geven, dat kan dan gaan over openstaande bedragen en promoties.
Voor prepaid kan het soms ook langer duren, ik ben ooit verandert van operator met een prepaid en had gratis belminuten gekregen bij de operator waar ik wou weggaan, dat hield de overstap tegen.

Ik moet zeggen dat Proximus daarin de enige is met dewelke ik zeer positieve ervaringen heb.

Nu ik lees dat je probleem middels gelukkig is opgelost.

Weet je ook dat zolang de overstap niet is geregeld je steeds nog kan gebeld worden op de oude simkaart ?
Daarom ook de raad deze nooit weg te gooien tijdens een overstap.

Fijn Weekend !

Simkaart ssn2100376xxxxxx geraakt niet geactiveerd wat kan ik meer doen dat is nu al 4 dagen bedankt 047330xxxx is mijn nr grts

Tip: het is niet aangeraden van privégegeves op een openbaar forum te zetten dit zet je best in je forumprofiel in de privévakken die alleen zichtbaar zijn voor proximus medewerkers

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 7
Badge +3

@patrik.allermeersch

Beste,

is de simkaart geïdentificeerd ? Volgens de wet moeten alle herlaadkaarten worden geïdentificeerd. Als je dat niet doet, kan je niet bellen, sms’en en surfen.

Via deze link vind je meer info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_id/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/uw-pay-and-go-kaart-identificeren.html

of

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html?v1=shorturl&v6=identificeer

Kan je dit eens nakijken ?

Hou je ons op de hoogte ?

Groeten

Tina

Reageer