Vraag

activatie simkaartgel

  • 16 March 2020
  • 6 reacties
  • 203 Bekeken

Beste

 

Klantnummer 611875323

Beste op 7 maart telefoon gekocht bij jullie die werd vorig week woensdag geleverd samen met de nieuwe simkaart om de overstap van BASE naar jullie te maken. Op mijn app staat nog steeds dat het pakket onderweg is. Ik ben re

eds vrijdag in juli shop geweest om te bevestigen dat ik telefoon ontvangen heb. Moest nog es twee werkdagen wachten. Wat ik niet begrijp op de app staat nu nog steeds dat mijn pakket onderweg is. Ik begrijp het probleem eigenlijk niet nog nooit heb ik bij veranderen van operator zo lang moeten wachten. Breng dit aub in orde. Als ik morgen weer naar de shop moet om te vragen hoe zit het nu is het goed mogelijk dat de winkelbediende mijn frustratie ontvangt. Ik heb immers wel wat beters te doen dan telkens naar de shop te rijden. Bestelnummer: R4WEBSHOP007029677

Hopelijk snel in orde of ik ben bij einde contract gegarandeerd opnieuw weg bij Proximus. 

 

Mvg treeshuysentruyt@hotmail.be

 


6 reacties

Akkoord dat crisis is is voor iedereen zo. Maar ik hoop dat dit toch snel in orde komt want mijn geld voor de telefoon hebben jullie al

Reputatie 7
Badge +3

@Trees1 

beste,

excuses.

ik vraag na bij betrokken dienst waar het order blijft vasthangen

groeten

Tina

Dank u wel Tina zou lief zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Trees1 

Blijkbaar is er geen doorstroming van document ontvangst bij jou naar onze administratie.

De bevoegde dienst is op de hoogte en er wordt aan gewerkt om dit op te lossen.

Excuses. 

Vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Trees1 

Beste,

het spijt me vreselijk, maar het order is nog niet doorgestroomd; want er is een bijkomend probleem.

Kan je aub in je profiel de gegevens  andere provider invullen ? correct klantennummer ? oude simkaartnummer?

ik stuur je ook een mail hierover...

Dit gaan we moeten verifiëren want er blijkt ergens een fout te zitten.  Excuses :-(

groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Trees1 je nummer zou actief moeten staan, kun je dit bevestigen? Grt, Heidi

Reageer