Vraag

Activatie nieuw nummer op nieuwe gsm

  • 6 July 2019
  • 9 reacties
  • 1169 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 15 reacties
Hallo, GSM besteld op woensdag 3 juli, Donderdag 4 juli ontvangen met simkaart (abonnement) Op naam van mijn vriendin. Gsm werkt perfect, Simkaart niet, er staan wel verbindingsbalkjes bovenaan, maar kan niet verbinden met een netwerk, ik kreeg de raad om deze GSM om de twee uur opnieuw op te starten, maar dat doet geen knijt.. Ik belde deze namiddag om 12u, telefon terug gekregen van proximus, was een profielfout zeiden ze (lag niet aan mij) en binnen twee uur zou het werken.. nja niet dus... Ik had dit graag opgelost gezien, ik ken het nummer niet, enkel het simkaartnummer 2100348******, op naam van Sylvie Vitse

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Op dir publieke forum komen Px-medewerkers pas maandag terug
-> enkel bellen naar 0800 22800 kan u mogelijks een snellere oplossing bieden
TBI: Je kunt tot 22u bellen naar 0800 22 800 al is dit normaal wel voor technische problemen, maar je kunt maar proberen hé ☺️
Reputatie 1
Heb ik al gedaan, standaard antwoord, gsm aan en uit.. alsof da helpt
Het beste is afwachten tot maandag tot de Proximus medewerkers je hierbij kunnen verder helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bdw, is dit intussen in orde? Grt, Heidi
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bdw,
Ik zie dat de simkaart en bijbehorende gsm-nummer inmiddels actief staat. Daarom heb ik het simkaartnummer in je post ook even aangepast en onleesbaar gemaakt.
Groetjes,
Antonella

Ikzel heb nu ook geen verbinding met mijn nieuwe sim met nieuw nummer, heb wel mijn nieuw telefoon nummer al doorgekregen. moet ik afwachten?

toestel al eens volledig uitgeschakeld en terug laten opstarten.

Reputatie 7
Badge +3

@Seffuel 

ik zie dat alles in 1 pack zit om geactiveerd te worden tezamen met rest van installatie, dus ja nog even afwachten.

groeten

Tina

Reageer