Skip to main content

Op 21-12 vroeg ik online een mobilus S toe te voegen aan mijn tuttimus. Op heden en na verschillende telefoontjes, bezoekjes aan de proximus shop nog steeds NOK. Nomale duur activatie was 48U??

Ter info:
Proximus Forum medewerkers komen pas maandag hier terug langs om je hierbij verder te helpen.


Dag @PDG kun je het klantnummer van je Tuttimus aanvullen op je profiel, dan kijken we dit graag na. Grt, Heidi


Klantnummer is aangepast


En, nog geen verder nieuws?


ik heb dossier 44137008 aangemaakt voor nazicht door onze IT-dienst, die je verder zal informeren. Grt, Heidi


Vandaag 14 dagen aanvraag mobilus S toe te voegen aan mijn tuttimus, nog steeds niet OK!

Ondertussen 2de aanvraag nieuw abonnement doorgestuurd, geen reactie?

Waar kan ik klacht indienen? (14 dagen wel bereikbaar maar zelf niet kunnen bellen-sturen)


Ter info: klacht indienen zou je kunnen via de ombudsman van telecom  maar mss best de reactie (stand van zaken)  eerst afwachten van iemand van proximus zelf, als ze maandag hier terug langskomen op het forum


@PDG  Ik zie dat IT vandaag aan het order is aan het werken. Het zou dus niet meer lang mogen duren. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella


Reageer