Vraag

Activatie mobiele data - al 1 week aan het lijntje gehouden

  • 2 August 2021
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Op donderdag 22/07 verhuisden wij en verhuisde Proximus natuurlijk mee, de installateur kwam langs maar die concludeerde dat er geen Proximus-kabel beschikbaar was, er moest eerst een technieker komen voor een nieuwe toegang. 

Zeer jammer, maar begrijpelijk natuurlijk. Aangezien ik en mijn partner geregeld thuis werken was dit natuurlijk wel een groot probleem. Na contact op te nemen met de klantendienst werd ons een goede oplossing aangeboden; we kregen beide 1 TB mobiele data geactiveerd om als hotspot te gebruiken. Bij mijn partner was dit meteen in orde.

 

Op 27/07 namen we opnieuw contact om dit bij mezelf eveneens te activeren, de persoon van de klantendienst verzekerde ons telefonisch dat dit binnen de 24u in orde zou komen. 24u later was er echter geen verandering dus nam ik opnieuw contact op via de chat: een medewerker diende de aanvraag opnieuw in en verzekerde opnieuw dat het binnen de 24u in orde zou komen, en ik citeer: ‘het ligt al bij een medewerker dus dat komt zeker vandaag in orde’. 

 

24u later echter nog steeds niets waardoor ik opnieuw contact opnam. De persoon vertelde me toen dat deze niet kon zien of er al een aanvraag werd ingediend (waarom die eerste dat dan wel kon zien begrijp ik nog steeds niet) en diende een nieuwe aanvraag in, waarop deze opnieuw garandeerde dat dit binnen de 24u in orde zou komen en dat er iemand mij ‘spoedig’ ging contacteren. 

 

Opnieuw 24u later nog steeds geen data, ik terug naar de klantendienst met OPNIEUW hetzelfde verhaaltje; nieuwe aanvraag ingediend en de boodschap: 'binnen 24u is dit zeker in orde meneer!’

 

Ondertussen zijn we 1 week na de oorspronkelijke aanvraag en is er nog steeds niets veranderd. Ik nam opnieuw contact op met de klantendienst met OPNIEUW DEZELFDE boodschap: er neemt SPOEDIG iemand contact op. En dan nog het lef hebben om na het gesprek te vragen aan mij om sterren te geven ‘hoe ik dit gesprek beoordeel’.

Het enigste wat er vandaag is bijgekomen is een dossiernummer: 152279770.

 

Aangezien dat jullie telefonisch en via de chat mij gewoon oneindig aan het lijntje houden en van alles beweren waar doodleuk niets van in huis komt, probeer ik het via dit forum. Misschien loopt het wat sneller als er andere mensen kunnen meekijken naar dit geblunder?

 

Toch hopend op een snelle oplossing en met veel spijt dat ik niet gewoon naar Telenet ben gegaan vorige week sluit ik hier af. 

En voor jullie met dezelfde vraag komen: nul sterren. Jullie krijgen nul sterren voor deze hopeloze communicatie.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ToonD  Dag Toon, volgens mij is dit niet mogelijk; 

Groetjes Luc

Als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze u verder helpen maar dit zal hoogst waarschijnlijk pas morgen kunnen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat zij hiermee dan verder aan de slag kunnen gaan.

Reageer