Vraag

Actie gsm's recycleren

  • 30 September 2022
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Beste, 

Ik heb alle voorwaarden en regels gelezen rond het binnen brengen van oude gsm's 

Ik zit echter nog met enkele vragen. 

- is die +€20 tot eind oktober?

- er staat 5 bonnen per klant, per maand. Wil dat zeggen dat je elke maand 5 gsm's mag afgeven? Mag je dan als klant in totaal meer dan 5 gsm's binnenbrengen als je ze spreidt?

- mag je meer dan 5 bonnen gebruiken op 1 aankoop? Is er een maximum op aantal bonnen te gebruiken bij aankoop van 1 artikel? Mogen daar bonnen van bij zijn die je van iemand cadeau kreeg?

- zijn mijn kinderen die ook een abonnement hebben bij Proximus mee op mijn factuur/account, een aparte klant?

 

Dank je wel om het te willen verduidelijken.

Groetjes, Nele


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u voor maandag e.k. geen reactie meer zult bekomen van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum

- is die +€20 tot eind oktober?

Ja tenzij de actie zou verdergezet worden 

- er staat 5 bonnen per klant, per maand. Wil dat zeggen dat je elke maand 5 gsm's mag afgeven? Mag je dan als klant in totaal meer dan 5 gsm's binnenbrengen als je ze spreidt?

Onderstaande extract is voor interpretatie vatbaar, letterlijk geïnterpreteerd staat er dat er in het totaal per klant slechts 5 bonnen in het kader van de actie kunnen toegekend en gebruikt worden maar of dit effectief de bedoeling is (en misschien enkel het maximum gebruik van 5 bonnen per aankoop van een toestel of accessoire betreft)?

- mag je meer dan 5 bonnen gebruiken op 1 aankoop? Is er een maximum op aantal bonnen te gebruiken bij aankoop van 1 artikel? Mogen daar bonnen van bij zijn die je van iemand cadeau kreeg?

Onderstaande extract is voor interpretatie vatbaar maar met quasi zekerheid kan gesteld worden dat bedoeld wordt dat er slechts 5 bonnen bij een aankoop van een toestel of accessoire kunnen/mogen gebruikt worden

- zijn mijn kinderen die ook een abonnement hebben bij Proximus mee op mijn factuur/account, een aparte klant?

Ik vermoed van niet een klant heeft een klantnr en indien de abo’s van uw kinderen op uw klantnr staan gaat het om 1 enkele klant

 

Ref.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Nelevanloock Ik vraag het na en hou u verder op de hoogte.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Nelevanloock Deze info heb ik juist ontvangen:

 

- is die +€20 tot eind oktober? Ja, tot 30 oktober.

- er staat 5 bonnen per klant, per maand. Wil dat zeggen dat je elke maand 5 gsm's mag afgeven? Mag je dan als klant in totaal meer dan 5 gsm's binnenbrengen als je ze spreidt? Het is inderdaad 5 per persoon per maand. Een klant kan er dus meer dan 5 terugbrengen als hij dat in 2 verschillende maanden doet.

- mag je meer dan 5 bonnen gebruiken op 1 aankoop? Is er een maximum op aantal bonnen te gebruiken bij aankoop van 1 artikel? Mogen daar bonnen van bij zijn die je van iemand cadeau kreeg? Per aankoop kunnen niet meer dan 5 bonnen (ongeacht het type) worden gebruikt.

- zijn mijn kinderen die ook een abonnement hebben bij Proximus mee op mijn factuur/account, een aparte klant? Ja

Groetjes,Joel

Reageer