Skip to main content

Goedendag,

 

Ik heb per ongeluk mijn abonnement afgesloten en ik vroeg me af of ik dit terug online kan activeren met behoud van nummer of ik dan naar de winkel moet gaan.

 

Alvast bedankt,

 

Met vriendelijke groeten,

 

Kim

@Kim Bernardus  Ik zie dat er een aanvraaag tot reactivatie lopende is. Deze is momenteel in behandeling bij onze achterliggende diensten ter goedkeuring omdat deze aanvraag telefonisch werd gedaan.
Een aanvraag tot activatie van een product op jouw naam dient namelijk schriftelijk binnen te komen door de daarvoor bevoegde persoon.
Groetjes, Antonella


Gelieve mijn diensten van men abonnement terug te activeren aub 

 


@Devon Kan u uw klantgegevens(klantnr, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


FYI: ik weet niet of de prox forummedewerkers je nu nog zullen kunnen verder helpen maar anders kunnen ze morgen u hiermee verder helpen.


Reageer