Vraag

Abonnement per abuis opgezegd

  • 16 November 2022
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Eerder vandaag werd door een medewerker van de chat mijn abonnement per ongeluk opgezegd, het was de bedoeling een aanpassing door te voeren maar plots ontving ik een e-mail met de bevestiging van een opzegging. Maar het is nooit de bedoeling geweest om het abonnement op te zeggen, het resultaat is dat het nummer nu niet meer toegekend is. Dat gsm nr staat op flyers, de website, facturen en de visitekaartjes. Klanten en contacten gebruiken dit gsm nr voor contactname. Het spreekt voor zich dat ik dit nummer graag gereactiveerd zie, maar waar ik ook aanklop, blijkbaar is het geen prettig probleem want het geraakt niet opgelost. Wel toezegging dat het in orde komt, maar ik zie niets gebeuren. Kan er iemand mij verder helpen?


3 reacties

Goedemorgen Heidi,

fantastische service en het staat alweer allemaal terug in orde.

Dankuwel!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JosP1967 ik was het nodige aan het doen om je nummer te heractiveren, blijkbaar gelijktijdig met de klantendienst. Ik zal ook de 2 dossiers die hiervoor werden opgemaakt sluiten als je nummer terug actief staat. Groetjes, Heidi

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag)
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reageer