Vraag

abonnement opzeggen

  • 22 November 2022
  • 6 reacties
  • 59 Bekeken

Hallo

 

Ik heb gevraagd om mijn abonnement op te zeggen op 6/okt/2022 en ook op 10/okt, 11/okt Maar niemand wil het annuleren. Ik krijg een hoge factuur die ik niet hoef te hebben. De laatste keer dat ik contact opnam met facturatiedienst zeiden ze dat ze niet konden helpen. Ik zou respectvol willen vragen om mijn geld terug te krijgen dat ik de vorige keer heb betaald. 
met vriendelijke groet


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Abdikarim Ali Abukar vul je in het klantprofiel hier je klantgegevens verder aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi

 

Klant Ali xxxxx

klantnummer 25xxx

Nummer 0471xx3x06

Reputatie 7
Badge +3

@Abdikarim Ali Abukar  Je producten zijn opgezegd. Groetjes Luc

Mijn vraag is of ze het extra geld dat ik heb betaald terugbetalen/hebben.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Abdikarim Ali Abukar  Er zal je 53,68 euro teruggestort worden . Deze terugbetaling had je zelf knnen vragen via My Proximus. 

Het is goed bedankt voor je hulp.

 

Reageer