Vraag

abonnement nog steeds niet geactiveerd

  • 15 April 2021
  • 8 reacties
  • 141 Bekeken

Beste Proximus,

Al 5 dagen lang word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

Dat de aanpassing van paygo herlaadkaart naar abonnement op uurtje of 2 in orde zou zijn. Mijn vader heeft dit dringend nodig omdat hij in het ziekenhuis ligt. Na 4 keer naar de klantendienst te bellen deze week ben ik het kostbeu.

 

Als het morgen om 12u s'middags niet in orde is. Dan gaan we met alles weg bij Proximus. Genoeg is genoeg.

 

Klantennummer: 10022396

 

En weer niet, jaja het komt over een paar uurtjes in orde. 


This topic has been closed for comments

8 reacties

Prima, fijn te horen dat het nu werkt.
Fijn weekend,
Martin

Dag Martin,

Het werkt ineens.  Thanks voor de feedback. 

Hier zal geen PX medewerker je verder helpen tijdens het weekend, mss niet opgeven en vandaag nog eens bellen naar het gratis nummer 080022800 of als je kan eens naar PX shop gaan mss!

Na tel contact heb ik de Sim-kaart  verwijderd en de gsm

op en af gezet, helaas, nog

steeds kan ik niet bellen.

Forum profiel werd aangevuld

@Anneke0703

PX moderatoren komen hier pas maandag terug langs en omdat ze u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

PS: Als je dit wenst kun je tijdens het weekend tot 22u wel altijd bellen op het gratis nummer 080022800

Beste,

ik ben eveneens sinds deze middag ah wachten op activatie van mijn abonnement (omzetting Pay&Go

naar abonnement). 

 Om 15u werd mij meegedeeld

dat het weldra in orde zou zijn…

 

Helaas…

Zelf ben ik dus niet id mogelijkheid om telefonisch contact met jullie

op te nemen, want mijn sim

doet het zogezegd ook niet…🙈

klantnummer 19458695 - Bornem

 

Reputatie 7
Badge +3

@Gilbert52  Dit nummer staat actief sinds 16/4  00:00u Dit moest de dienst fraude passeren. Onze verontschuldigingen. Luc