Beantwoord

Abonnement nog steeds niet bevestigd

  • 19 January 2021
  • 20 reacties
  • 254 Bekeken

Proximus, kan iemand oplossing bieden voor dossier 47293122 aub? 

Volgens beloftes in de shop zou inmiddels moeten overgeschakeld zijn op Mobilis S maar nog steeds geen bevestiging per mail of sms.

Order R00000026009666826.

Graag oplossing en status.

 

icon

Beste antwoord door Mv78 19 January 2021, 20:33

Bekijk origineel

20 reacties

Beste mensen van Proximus,

Ik verwacht wel degelijk snel een oplossing voor mijn probleem.  Na meermaals telefoneren met de klantendienst om de status te kennen wist iemand mij te vertellen dat mijn klantnummer (dat werd aangemaakt voor de aankoop van mijn abonnement), volledig vast is komen te zitten intern bij de systemen van Proximus.  Blijkbaar is ook het order geannuleerd.  Niemand vd klantendienst kan blijkbaar een nieuw order aanmaken voor het abonnement.  

Kan iemand hier dringend voor een oplossing kijken aub want ik zou terug willen telefoneren met mijn BESTAAND nummer (los van de torenhoge Pay&Go kosten).  

Mijn nummer is altijd van Proximus geweest en bestaat al meer dan 10 jaar!

 

 

FYI: Morgen komen de Prox forummedewerkers terug langs om dit verder te onderzoeken en je verder te helpen.

Hopelijk kunnen ze dit bekijken want is om moedeloos van te worden.  Deze morgen werd in de Proximus shop het order doorgevoerd om van Pay&Go naar Mobilis S over te stappen.  Bij thuiskomst zat de bevestigingsemail niet in mijn inbox dus ging er toen al een belletje rinkelen. Na verschillende pogingen bij de klantendienst kwam ik mijn klantnummer, dossiernummer en bestelnummer te weten.  Ondertussen weet ik ook dat het bestelnummer waarschijnlijk verwijderd werd, maar er zou technisch iets verkeerd gelopen zijn met het nieuwe klantnummer waardoor niemand bij klantendienst het order kan opnieuw kan ingeven. 

Uiteraard wil ik mijn GSM nummer behouden want ik heb het al 10, en dit bij Proximus! (Overgenomen van abo werkgever op prepaid)

Ik denk dat je gewoon best afwacht tot de prox forummedewerkers dit eens verder bekijken

Komt iemand van Proximus langs om klachtdossier 47293122 prioriteit te geven aub??

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mv78 order R00000034009677050 is intussen in behandeling, de bevoegde dienst zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

De mannen van Proximus zijn toch grappig. Het blijft zich opstapelen. Gisteren vraagt men een kopie van de pas, vandaag nog eens, met de melding omschakeling van Pay&Go naar abo kan 4 tot 5 dagen.

Proximus verhaal is te gek voor woorden!! Pay en go herladen om te kunnen bellen tot abo actief is, dat zou nogal een dure grap worden! Hoeveel keer willen jullie nog mijne pas? Die werd gevraagd in de winkel, gisteren per chat, en nu nog eens???

Zonet bevestigd met ItsMe en R4WEBSHOP009685835 ontvangen als bevestiging van bestelling.  Opnieuw "bevestiging van aanvraag" in de mailbox.  3e keer goede keer? Ik mag het hopen!

Reputatie 7
Badge +3

@Mv78 R4WEBSHOP009685835 werd geannuleerd omdat dit reeds in behandeling is via R00000034009677050 zoals hierboven meegedeeld door Heidi. Groetjes, Antonella

Ter info, vandaag langsgeweest in de Proximus shop om te vragen wat zij kunnen zien. Volgens hun informatie zou de prepaid vanacht moeten overschakelen naar abonnement (voor R00000034009677050).

Ik ben benieuwd!

 

Reputatie 7
Badge +3

@Mv78  Order R00000034009677050 is doorgestroomd en het gsm-nummer staat nu actief als abonnement. Groetjes, Antonella

Dit klopt, staat eindelijk als abonnement waarvoor dank.

Indien de correcte informatie was gegeven in de shop en door de klantendienst dan had dit veel frustratie bespaard (4 keer naar shop, eindeloze telefoontjes naar klantendienst).  Uiteindelijk hebben chat en dit forum geholpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Mv78  De promotie die je had aageduid in bestelling R4WEBSHOP009685835 stond niet actief en deze heb ik alsnog toegevoegd. Dit wordt ook per e-mail bevestigd. Groetjes, Antonella

Dank u Antonella!

@AntonellaD de promo die is ingegeven is niet de juiste. De orderbevestiging zegt ook "kan niet verwerkt worden wegens administratieve fout".

De juiste promo bevat 12,99 eur ipv 15,99 eur gedurende 6 maanden (dus niet 12 maanden).

Kan dit nog rechtgezet worden aub?

Reputatie 7
Badge +3

@Mv78 De promo dat was aangeduid in order R4WEBSHOP009685835  was een korting van €3/maand gedurende 12 maanden. Deze heb ik dan ook geactiveerd. Dus je wilt deze vervangen door een andere promo van kortere duur: €3/maand gedurende 6 maanden? Groetjes, Antonella

Maar op de website van Proximus staat de promo van 3 eur aangekondigd voor 6 maanden.  Het heeft toch geen zin 12 maanden aan te vragen als ik er geen recht op heb want dit wordt nooit goedgekeurd door de Proximus medewerkers?  Ik zie geen promo voor Mobilus S die 12 maanden loopt met 3 eur korting hoor ... enkel ene van 6 maanden.  Die staat nu op de Proximus website voor 6 maanden.  De shop zal die waarschijnlijk verkeerd hebben toegevoegd.  Geen idee wat nu moet gebeuren om dit correct te hebben voor 6 maanden ...?

Zo staat die aangekondigd, en deze had ik genoemd in de shop.

Reputatie 7
Badge +3

@Mv78  De promo dat hier automatisch was doorgekomen via online bestelling R4WEBSHOP009685835  was “3 EUR korting gedurende 12 maanden op Mobilus/Full control S”. Dus je krijgt automatisch meer korting dan waarvoor je had ingetekend. Dat is toch goed?
Order R4WEBSHOP009685835 werd geannuleerd omdat order R00000034009677050 hiervoor al in behandeling was, maar in dit order stond geen korting aangeduid.
Daarom heb ik dezelfde korting “3 EUR korting gedurende 12 maanden op Mobilus/Full control S” dat je automatisch had verkregen via R4WEBSHOP009685835 nu manueel toegevoegd. Deze staat al actief en zal zo ook correct worden toegepast op de factuur.
Aangezien dit positief is voor jou, had ik dit graag zo gelaten. Als je echter aandringt op het verkorten van de duur van de promotie van 12 maanden naar 6 maanden, kan ik dit wel aanpassen.
Groetjes,
Antonella

@AntonellaD 12 maanden is uiteraard beter maar op de bevestiging staat er "jammer genoeg kunnen wij de activering niet uitvoeren ..." vandaar mijn twijfel omdat ik dacht dat dit eerst nog door de Proximus diensten gevalideerd moest worden.

Ik vertrouw op jouw inputs Antonella en ik hou het in de gaten! 

Nogmaals bedankt en hopelijk is alles bij deze opgelost!

Reageer