Vraag

Abonnement

  • 23 July 2021
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 2

Beste,

Ik merk op van mezelf staat correct. Bij de ex partner staat nog niet correct. Mijn nr. staat nog een volledige maand (juli 2021) op zijn factuur 15,99 € terwijl ik ergens begin juli nieuw adres en nieuw abonnement die volledig klopt nu. Maar mijn ex-partner heeft recht op een creditnota op mijn gsm nr abonnement op vorige adres aangezien die bij hem moet gestopt zijn per 09.07.21. Voor extra gegevens van mijn ex-partner wil ik die gerust meegeven per Privé. Want in mijn profiel zijn mijn gegevens :blush:   Bedankt !

Groetjes,

Laika


5 reacties

Reputatie 2

Dag Tina,

 Super bedankt voor jullie tijd en reactie, ik zal inderdaad onderling vereffenen.

Belangrijkste is dat hij in augustus niet meer hoef te betalen voor mijn gsm nr.  ;-)

 

Bedankt,

Groetjes,

Laika

die kun je ook plaatsen onder het privé tekstveld “ticket”

Reputatie 7
Badge +3

@Laika Maes 

je gsm staat effectief correct, enkel onder jouw klantennr.

De verrekening van het abonnement zal bij hem gebeuren op de aanrekening van augustus

De aanrekening van juli was al opgemaakt toen je gsm nog bij hem zat, is later pas na factuurdatum aangepast.

Ik heb een testfact gemaakt voor hem en volg het even op…

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Laika Maes 

ik heb dit ook met Antonella besproken:

Je krijgt op jouw factuur van juli € 11,86 terug voor jouw gsm-abonnement voor de periode 09/07-31/07.

Omdat dit een gratis overname betreft, is deze herberekening mee overgenomen naar de facturatie op jouw eigen klantnummer: dus jullie zullen dit verder onderling moeten vereffenen…

groeten

Tina

Reputatie 2

Dag iedereen,

ik vermoed wegens verlof periode dat dit wss nog niet bekeken is.

Kan iemand ff checken voor men bovenstaande vraag en alle gegevens in privé op profiel gezet.

Dank bij voorbaat te bevestigen voor de evt. creditnota van men gsm abonnement op oude klant nr en adres. 
 

Zodoende dat de ex partner ook geen extra abonnement moet betalen op zijn nieuwe aanrekening van augustus.

 

Groetjes

Laika

Reageer