Vraag

abonnement


Beste,

 

Ik had op woensdag 28/04 voor mij en mij zus een iphone 11 met een abonnement gekocht van 25€ /m. Daarin was ingegrepen mobiele data, krediet en berichten sturen. Bij mij werkt het wel maar bij mijn zus haar gsm is er geen mobiele data en kan ze niet bellen of berichten sturen. Haar gsm nummer is 0498******


2 reacties

heb je de gsm al eens volledig opnieuw opgestart en de simkaart steekt er toch goed in.

Het is pas maandag dat hier iemand van het proximus forumteam terug langskomt.

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar in je forumprofiel → Forum Profiel gegevens invullen/aanvullen
Vul zoveel mogelijk gegevens in, in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.  
 In het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten zoals dit TF nummer van je zus bv...).

Reputatie 7
Badge +3

@Abdullah Cicek Ik heb omwille van privacy het gsm-nummer onleesbaar gemaakt in je bericht en vermeld in jouw profielgegevens. Dit gsm-nummer is momenteel pay&go. Heb je voor mij een bestel- of klantnummer? Je kan me meer informatie doorgeven door het invullen van jouw profielgegevens.

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Groetjes,
Antonella

Reageer