Vraag

Abonnement

  • 27 November 2020
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Beste, sinds vorig vrijdag heb ik een abonnement.. Sinds die dag kan ik nog steeds niet bellen sms'en... Totaal niks... Eerst kreeg ik te horen als ik bel dat mijn pay & go geregistreerd moet worden maar heb abonnement nu als ik bel krijg ik te horen dat mijn simkaart geblokkeerd is? Ik heb online gechat maar ze antwoorden ook niet méér 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u ook hier van Proximus voor maandag meer een reactie zult krijgen op dit publieke forum

Het lijkt mij evenwel zeer eigenaardig dat een 1 week geleden afgesloten abonnement nog steeds niet administratief en technisch actief gezet geweest is

Misschien toch eens gratis bellen naar 0800 22800 met uw klantnr, GSMnr en SIM-kaartnr in de hand (wachttijd kan mogelijks zeer lang zijn maar het is gratis bellen)

Succes

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Naziha elmo Kan je in je profiel aub het gsm-nr zetten waarover het gaat ?

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket
 (Privé) kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reageer