Vraag

Abonnement

  • 4 September 2018
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Hallo,
Vandaag krijg ik eindelijk te horen waarbij ik al een maand probeer voor een abonnement.
toch is het gelukt mij een maand aan de lijn te houden.
Vandaag bel ik terug weer eens een 45 tal min te wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg.
4 september begint mijn abonnement en voor 22 uur moest het geactiveerd worden.
Ik bel om 21 uur om eens te luisteren waarom het nog niet geactiveerd is.
Sluitingstijd is het om 22 uur.
Een uur gewacht tot ik iemand aan de lijn kreeg maar jammer genoeg niet gelukt. om 22 uur sluiting valt het muziek uit.
Want een boel is dat daar
De mensen die ik aan de lijn kreeg
Wan ieder hoorde ik andere antwoorden.
Neem mensen aan die dit job aan kunnen. Want het is mij kotsbeu!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Mihri1971,

De omzetting van herlaadkaart naar abonnement is gebeurd op 04/09/2018. Soms is het zo dat je je gsm toestel even uit en aan moet zetten.

Groetjes,

Antonella

Reageer