Beantwoord

Abbo iphone 11 pro

  • 16 September 2019
  • 10 reacties
  • 260 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties
Goedemorgen,


Momenteel heb ik met mijn gezin een abbonement voor TV/INTERNET/GSM bij proximus.

Ik wil mijn gsm uit het abbonement halen en op mijn zaak zetten. Daarbij wilde ik dus abbonement veranderen en ineens de iphone 11 pro meebestellen.

Ik krijg echter een foutmelding dat ik op mijn nummer geen zaken kan veranderen.

Ik was ook begonnen als nieuwe klant te bestellen, aangezien mijn zaak nog niet gekend is als klant.

Iemand een idee hoe ik dit best aanpak?


Alvast bedankt!


mvg,
Kevin
icon

Beste antwoord door AntonellaD 17 September 2019, 10:32

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Kevin, vul je op je profiel een contactnummer in, dan laat ik je opbellen door de juiste dienst! Grt, Heidi
Dag Kevin, vul je op je profiel een contactnummer in, dan laat ik je opbellen door de juiste dienst! Grt, Heidi

Dag Heidi,


Bedankt voor het antwoord, ik heb het aangevuld!

groeten,
Reputatie 7
Badge +3
Fijn, info gevonden en we bellen je op!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kevin,
Je gsm-nummer werd uit het pack gehaald en staat nu op naam van de zaak. Hiervan werd ook een bevestiging gestuurd per e-mail. Op de PDF in bijlage van de mail vind je het klantennummer van de zaak terug en de tijdelijke logingegevens voor MyProximus.
De bestelling van de iPhone zou nu moeten lukken. Je moet kiezen voor 'bestaande klant'.
Groetjes,
Antonella
Dag Kevin,
Je gsm-nummer werd uit het pack gehaald en staat nu op naam van de zaak. Hiervan werd ook een bevestiging gestuurd per e-mail. Op de PDF in bijlage van de mail vind je het klantennummer van de zaak terug en de tijdelijke logingegevens voor MyProximus.
De bestelling van de iPhone zou nu moeten lukken. Je moet kiezen voor 'bestaande klant'.
Groetjes,
Antonella


Dag Antonella,

Alvast bedankt voor de hulp, ik zie idd in de app en de mail mijn nummer los staan.

Ik heb dan ook de link gevolgd met de tijdelijke inloggegevens, maar daar ging iets mis. Ik kreeg telkens een foutmelding met technische problemen om het wachtwoord aan te passen en/of te resetten.

Ik heb het op een aantal toestellen geprobeerd, het kan altijd aan mij liggen ook natuurlijk 🙂, maar ik kreeg overal dezelfde foutmelding. Dus ik kan mij momenteel niet inloggen op het nieuwe account.

Kunnen jullie dat even bekijken? Dan kan ik de bestelling afronden.

Alvast bedankt!

groeten,
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kevin,
Het account op het nieuwe klantennummer staat wel correct gedocumenteerd in ons systeem.
Ik heb nu een reset uitgevoerd. Je zal zo dadelijk een mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Groetjes,
Antonella
Dag Kevin,
Het account op het nieuwe klantennummer staat wel correct gedocumenteerd in ons systeem.
Ik heb nu een reset uitgevoerd. Je zal zo dadelijk een mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Groetjes,
Antonella


Ik heb het zien binnenkomen en onmiddellijk de link gevolgd maar ik krijg nog steeds dezelfde melding:

"Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord."

Nochtans heb ik alles overgenomen uit de mail.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kevin,
Had je inmiddels ook cookies en surfgeschiedenis even verwijderd en daarna opnieuw geprobeerd? Of eventueel via een andere browser?
Groetjes,
Antonella
Dag Antonella,


Ook al geprobeerd ja, het blijft weigeren, ook na een poging tot wachtwoordwijziging

"Technisch probleem
Door technische problemen is het onmogelijk om in te loggen. Probeer het later nog eens"

Maar ik krijg wel een mail daarna:

Beste Kevin Wxxx,

U hebt uw wachtwoord voor uw MyProximus-account gewijzigd.


Met vriendelijke groeten,
Het MyProximus-team
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kevin,
Ik maak een dossier op voor de support-dienst van MyProximus om dit verder te laten nakijken. Je vindt het dossiernummer zo dadelijk terug in je profielgegevens. Een dossierbeheerder zal je hierover op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella

Reageer