Vraag

aanvraag nieuw telefoon abonnement

  • 15 November 2021
  • 8 reacties
  • 54 Bekeken

Beste, ik heb 3 maal een aanvraag moeten doen voor een nieuwe telefoonabonnement voor als zelfstandige. Telkens moest ik mijn idcard doorsturen en nadien krijg ik een mail dat het geannuleerd is, en als ik naar de klantendienst bel kan niemand me verder helpen?????


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Amine b Welk telefoonabonnement wenst u precies aan te vragen, op welke naam, adres.Kan u dat aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ik zou graag mobilis unlimited willen had die aangevraagd toen die op promo stond maar ze hadden een fout gedaan met mijn adres 

Beste dit abonnement wil ik heb nog steeds niets gehoord van jullie mvg

@Amine b Tip: niet vergeten dat je met bovenstaande printscreen wel privégegevens op een openbaar forum zet die iedereen kan zien/lezen/kopieren….

Ok zal die verwijderen

De Proximus forummedewerkers kunnen ook die Printscreen vragen om op te sturen maar dit zullen ze dan wel melden als ze hier de draad opnemen 

NB: bijkomende info kun je ook als volgt in privé doorgeven aan de proximus forummedewerkers zie uitleg hieronder:

best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Amine b Kan u uw klantgegevens (gsm-nummer, adres ,naam , klantnummer enz)aanvullen op uw profile.Dan kan ik nakijken voor u.Over welke promo heeft u het juist.Dan kan ik het nakijken voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Amine b Het klantennummer dat ik terugvind in jouw profiel is een residentieel klantnummer waarop geen recente aanvraag te vinden is. Je zegt dat je de aanvraag gedaan hebt als zelfstandige. Geef je even de correcte klantgegevens door via jouw profiel op het forum zodat we dit verder kunnen nakijken? Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

 

Reageer