Vraag

aanrekening van Proximus over moxi games

  • 17 February 2022
  • 4 reacties
  • 1442 Bekeken

Beste,

Ik kreeg vandaag mijn factuur binnen met als aanrekening van derde dat mijn minderjarige een moxi game heeft aangekocht, dat helemaal niet klopt, zou u dit voor me rechtzetten, want mijn minderjarige kan of is niet bevoegd games aan te kopen.

 

Ik verneem van jullie, want ga geen rekening betalen die niet eens juist zijn.

 

Groetjes,

 


4 reacties

FYI: 

Best dat je zelf ondertussen ook al een klacht indien bij hen.

INFO: 

Gestemd voor je favoriete artiest? Een parkeerticket, app of service aangekocht met je gsm?
Zoek de gegevens van je leverancier van diensten door derden op.  Geef het verkorte sms-nummer, de naam van de app of de naam van de leverancier op. Je ziet dan:

  • Naam, e-mail en telefoonnummer van de leverancier.
  • Details over betaalsms’en: de prijs van een verstuurde en ontvangen sms. Let daarbij op de datum dat je de sms’en verstuurd hebt.

Je kunt terecht bij de leverancier voor vragen, betwistingen en voor meer informatie.
Er geldt een maximumprijs per betaalnummer of betaalsms. Je kunt deze diensten blokkeren of limiteren.

verkort nummer, naam app of bedrijf

 

Nummer of app Leverancier E-mail Telefoon Details
moxi games Mobile Link supportBE@mobiteacher.com


Bron: Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

Dag @chermes.delprado nam je reeds contact met moxi games? Indien ze je niet verder helpen, vul je dan het nummer in kwestie aan op het klantprofiel hier? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@chermes.delprado Moxigames heeft jouw melding goed ontvangen, verwerkt en goedgekeurd. Ik zie namelijk de terugbetalingen van Moxigames klaarstaan. Deze kunnen niet met terugwerkende kracht worden verrekend en zullen daarom verrekend worden op de factuur van maart. Groetjes, Antonella

Beste,

Hartelijk dank voor de terugkoppeling.

Moxi games heeft me gecontacteerd, geven aan dat ze betaling aan Proximus zullen uitbetalen, en jullie dan met mij zullen afrekenen in het factuur.

 

Mvg,

Chermes Del Prado

Reageer