Beantwoord

aanpassing van beltijd naar 30sec bij een prepaid abonnement



Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 2
Badge

In mijn profiel staat het juiste GSM nummer. We hebben al jaren geen vast nummer meer. Als je me een mail stuurt toon ik dit via schermafdruk 

Reputatie 7
Badge +3

@wimmer Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Als je verdere hulp wenst, lees ik het wel.

Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

Antonella, ik neem aan dat we spreken over de app Myproximus want rechtsboven onder mijn logo staat geen instellingen. Bij mijn account staat wel degelijk mijn naam ( beheerder) met daar wel degelijk mijn GSM nummer . Maar heeft dit dovemansgesprek zin? Contacteer me aub

Reputatie 7
Badge +3

@wimmer Nee, ik heb het over de profielinstellingen op het Forum, waar we nu allebei opzitten, en waar ik 2x heb uitgelegd hoe je de gegevens moet toevoegen. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

Antonella je hebt misschien 2 x uitgelegd hoe ik een profiel moet aanpassen maar stond erbij dat het over dit forum ging ???  Mijn GSM staat nu op dit forum maar hoe weet je daarmee wat het GSM nummer van mijn vrouw is waarvan ik de webmail uitschakelde dankzij een bug in jullie waardeloze Myproximus app ? Ik kan natuurlijk ook via de privacy commissie gaan  .

Andermans GSM straffeloos aanpassen ik denk niet dat ze daarmee lachen. Jij wel ?

Reputatie 7
Badge +3

@wimmer De voicemail op jouw nummer werd uitgeschakeld. Gelieve het nummer van jouw vrouw toe te voegen in het veldje ‘ticket’. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

het GSM nummer van mijn vrouw staat in Ticket. Je werkt duidelijk voor Proximus : de klantvriendelijkheid druipt er gewoon af. Alle gegevens die je vraagt kan je zelf vinden.

Bedankt voor je “inzet”:tired_face:

Reputatie 2
Badge

Graag ook melden aan jullie TD dat de interventie van jullie technieker vorige vrijdag hier niet hielp. Proximus Pick app werkt nog steeds niet. Kan veel programma’s niet casten krijg regelmatig zwarte schermen etc. Bedankt voor het melden

Reputatie 2
Badge

Hallo, 

Het klopt dat ik  de voicemail van mijn vrouw stopzetten via Myproximus

Dat is net het probleem. Ik wou mijn voicemail stopzetten via My proximus op mijn GSM.

Dat ik ongewild kan acties ondernemen opandermans GSM zou natuurlijk niet mogen. Dat heet privacy. Ik betreur dat wij een andere taal spreken 

@wimmer Dus als ik het goed begrijp hebben jullie beiden een P&G en beiden een apart Myproximus account voor die beide P&G’s, met elk een aparte Login en Login-wachtwoord, en jij kon dus met uw logins iets veranderen  via uw MyProximus-P&G-account zonder de Logins van je vrouw te gebruiken, is het dat ?

Reageer