Vraag

Aanpassing abonnementsformule niet mogelijk?

  • 11 August 2021
  • 8 reacties
  • 101 Bekeken

Beste,

Een tijd terug heb ik via een Essec winkel me geinformeerd of ik kon omschakelen naar een Flex pack om zo het GSM abonnement van mijn vrouw op te nemen en de vaste telefoon te kunnen weglaten uit de huidige formule (tuttimus). Daar werd me verteld dat het geen probleem was.

De overname van mijn vrouw haar nummer werd succesvol uitgevoerd ter voorbereiding om mijn pack aan te passen. Echter daarna kreeg ik te horen dat het niet mogelijk zou zijn omdat mijn werkgever een deel tegemoet komt op de factuur (Pack for Employees).

Op welke manier kan ik mijn formule nu laten aanpassen naar een Flex pack? 

 

Bijkomend: Ik ondervind redelijk wat problemen met mijn digicorder. Werkt op momenten enorm traag, en dikwijls problemen waarbij de TV-gids niet geladen word (enkel op te lossen met een hard reboot). 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Kenneth87 

wat je tussenkomst werkgever betreft in flex pack : volgens mij kan dat gewoon mee overgenomen worden

voor alle zekerheid vraag ik het na bij onze collega en we houden je op de hoogte

de vaste lijn laten we opzeggen ? 

 

Wat je decoder betreft : we kunnen kijken om in het flex S pack je decoder vervangen door een V7 Android ? 

 

Groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

We doen het nodige!

mss best ook eens de bbox resetten = 20sec resetknopje achteraan ingedrukt houden tot enkel nog de power led vooraan alleen nog oplicht en dan pas loslaten.

voor de andere vraag ivm flex best het antwoord van een Prox medewerker afwachten

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

In afwachting van een reactie van Proximus hieromtrent

Proximus | Showpad

Reputatie 1
Badge

mss best ook eens de bbox resetten = 20sec resetknopje achteraan ingedrukt houden tot enkel nog de power led vooraan alleen nog oplicht en dan pas loslaten.

voor de andere vraag ivm flex best het antwoord van een Prox medewerker afwachten

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 

Ik heb mijn gewoon laten veranderen via de klantendienst, en sturen ze wel een sms of een email ter bevestiging. Misschien kan je ook eens zien of je het zelf kan veranderen via je PC.  Ik heb op de pagina van Proximus gelezen dat je daar met die abonnementen ven Flex  kon wisselen. Dus hijk eens op mijn Telenet wat daar op staat, en staat daar nog altijd die Flex niet op kan je die eerste Flex van in de 70€ nemen. Let er dan wel op dat ze je  geen 2 maal voor die Flex aanrekenen. Want het heeft bij mij ook 7 dzgen geduurd eer die aanpassingen rond waren ongeveer 7 dagen 

Merci voor je antwoord Tina.

vaste telefonie mag zeker geschrapt worden, is nog nooit gebruikt geweest. 
 

als alles bijeen kan in een flex s pakket zou dat top zijn. Ik wacht de bevestiging van je collega af. Zelfde ivm decoder, als het mogelijk is.. dan graag. 
 

mvg,

Kenneth

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Kenneth87 we kregen de bevestiging dat het bestaande Familus Pack perfect kan geruild worden naar een Flex Pack en PFE blijft behouden, er moeten geen aanpassingen gebeuren in de tool. Laat ik de achterliggende dienst het nodige doen? Groetjes, Heidi

Dag @Kenneth87 we kregen de bevestiging dat het bestaande Familus Pack perfect kan geruild worden naar een Flex Pack en PFE blijft behouden, er moeten geen aanpassingen gebeuren in de tool. Laat ik de achterliggende dienst het nodige doen? Groetjes, Heidi

Dag HeidiE,

 

Bedankt voor je bevestiging, ja dit mag doorgevoerd worden.

Reageer