Aanbiedingen voor bestaande klanten.

  • 16 February 2023
  • 15 reacties
  • 3847 Bekeken

Terwijl nieuwe klanten verwend worden met GSM.'s en tablets aan spotprijzen staan trouwe klanten in de kou met 5 euro korting. Daarom schakel ik stilaan over op Gmail en overweeg ik zeer sterk om over te stappen naar een andere provider, al is het misschien tijdelijk. Kan er echt niet meer af voor mensen die al jarenlang klant zijn? 


15 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik ben wel tevreden dat ik gereageerd heb 

Nu is alles opgelost

@fernandtratsaert Goed gedaan. Dit bedoel ik als men niet reageert krijg je gewoon niets en nu is alles opgelost. Daarom omdat veel klanten dit niet durven zou het mooi zijn dat PX aan zijn klanten een gratis datasim geeft vanaf 1 januari 2024 als compensatie voor de volgende prijsverhoging 😉

Beste,

Er word weer promo gemaakt voor nieuwe klanten. tv's tablets en dergelijke. Paar jaar gelden toen ik verhuisde en toen ik na 5 jaar proximus, terug besloot proximus te nemen in mijn nieuwe woning wou ik van deze actie ook gebruik maken. Ik had toen de optie tv aangeduid. Na maanden wachten nooit geen tv gezien.. na meerdere telefoons naar proximus zelf zeide ze simpel weg geen tv's meer in voorraad.. nu hopelijk kunnen ze na 2 jaar mij alsnog mijn tv bezorgen.. een klant die al 7 jaar en langer bij proximus zit word hopelijk niet weer in de koud gezet..

Reputatie 6
Badge +2

Kortingen zijn er om nieuwe klanten aan te trekken. Eens klant, willen ze aan jou geld verdienen.

Als je een nieuwe auto koopt, gooien ze met kortingen, aanbiedingen, overnames …

Maar eens je de auto hebt, krijg je van de garage toch ook geen kortingen op klant te blijven? 

 

Zeer spijtig om te horen ondanks de tevredenheid over de werking van de producten van Proximus overweeg ik toch om van provider over te stappen.

 

Grappig dat je "uit frustratie" van provider zou wisselen …

Als het elders beter is (betere kwaliteit/prijs voor wat je echt nodig hebt), dan moet je gewoon overstappen, ongeacht welk kortingetje je krijgt.

Reputatie 7
Badge +3

@Johan1234 Elke klant heeft bij aanvang van een promotie kunnen genieten.


Bestaande klanten kunnen,bijvoorbeeld zoals nieuwe klanten, altijd intekenen op een gecombineerd aanbod ‘smartphone+abonnement’

Zie link: https://www.proximus.be/nl/id_catr_m/particulieren/mobiel.html


Via Enjoy! kan je genieten van meerdere voordelen en promoties. Ook worden er regelmatig wedstrijden georganiseerd waarbij je leuke prijzen kunt winnen.

Zie link: https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_new_reward/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/trouw-via-enjoy.html

 

Ook bestaan er kortingen voor onze trouwe klanten. 

 

Groetjes,

Joel

Reputatie 7
Badge +3

@fernandtratsaert 

je klantgegevens zijn nog niet aangevuld?

groeten

Tina

Ik ben wel tevreden dat ik gereageerd heb 

Nu is alles opgelost

Reputatie 7
Badge +3

@Heikim 

het spijt me dat er toen geen enkel gevolg kon gegeven worden aan je aanvraag.

Ik heb een commerciële collega aangesproken om te onderzoeken of er iets gedaan kan worden.

Geen beloftes, maar vragen kost niks.

Groeten

Tina

heb mischien bizare truk voor uw probleem abo opzeggen en gelijk nieuwe afsluiten dan ben je “nieuwe klant “ weet niet of deze truk zouw werken hangt waarschijnlijk gedeeltelijk af van de winkel  bediende op dat moment of die mee is in het verhaal nmaar valt te proberen zou ik zeggen 

Die truc kennen Proximus/Telenet/… ook

Ik heb hier nog gelezen dat de PX medewerkers zeggen dat er wel een bepaalde tijd (enkele maanden maar hoeveel herinner ik mij niet meer) moet tussen zitten, tussen de opzeg en het nieuwe abonnement dat je terug afsluit, ik weet niet of dit ondertussen veranderd is of niet.

Alleen iemand van PX zelf kan daar een officieel antwoord op geven.

Ik dacht 6 maanden.
Anderzijds, dat kan je ook niet blijven doen, als je dat 1 keer doet, hmm, maar 2 keer mag je vergeten hoor.

 

Beste,

Zoals velen hebben jullie de nieuwe actie gezien voor 'nieuwe klanten'. Dinsdag 06/12 belde ik naar de klantendienst om te vragen of ik ook geen recht heb om te profiteren van de aankoop van een laptop voor 99 euro. De man aan de lijn vertelde me dat de actie al bezig was van begin november en dat het nu alleen voor nieuwe klanten was. Na veel vijven en zessen zei hij ik ga het voor u deze namiddag inorde brengen en u ontvangt een mail hierover. Dinsdag geen mail woensdag voormiddag geen mail. Ik bel gisteren terug naar de klantendienst uiteraard krijg ik iemand anders aan de lijn en ik vroeg meer uitleg en die man zegt mij ja dit is nooit voor bestaande klanten geweest. Dus die man zegt maar iets aan telefoon om van u af te zijn en u dan verder in de kou laten te staan. Raar dat het dan klantendienst noemt want veel dienst is er niet aan. De man gisteren werd dan ook nog eens brutaal tegen mij als ik zei dat het niet kan dat er niets gedaan wordt voor nieuwe klanten. Hij zei me meneer er zijn tal van wedstrijden waar u mooie prijzen kan winnen: tot op heden nog nooit iets gewonnen of gekregen en nu vraag ik gewoon om als vaste klant gebruik te maken van een promo die mee berekend zit in uw maandelijks abonnement en ik heb hier geen recht op?

 

Zeer spijtig om te horen ondanks de tevredenheid over de werking van de producten van Proximus overweeg ik toch om van provider over te stappen.

 

Mvg,

 

JP

Ik heb ook enkele maanden geleden het beloofde €5 korting voor trouwe klant

Nu is het nog €0,20 

Een almoes

@fernandtratsaert 

Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Zodoende kunnen de Prox medewerkers/moderatoren dit verder natrekken wat er mogelijk is, van zodra ze de draad hier terug kunnen opnemen, afhankelijk van drukte en bezetting.

@fernandtratsaert

je klantgegevens zijn nog niet aangevuld?

groeten

Tina

fernand.tratsaert@skynet.be

Reageer