Vraag

99 euro betaald s10+abbon orderbevestiging gehad , wanneer komt de post? al bijna 2de week...

  • 1 March 2020
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

goeiedag ik hoor niets meer van jullie heb 99 euro betaald en orderbevestigen ontvangen maar nu bijna 2de week niets van jullie gehoord 

mijn oud toestel kapot en zolang zonder gsm.

Orderbevestiging: R4WEBSHOP006884383

Naam: jonckheere                                                                  Voornaam: rico Adres: Sint-Amandswijk Nr: **               Bus:             Postcode: 8581                 Plaats: Kerkhove                             Land: BE Klantennummer (in te vullen door Proximus): Bestelnummer: R4WEBSHOP006884*** Contactnummer: 0032477757*** Contact naam:
Volledige identificatie (nieuw klantennummer) Geboortedatum:  Nationaliteit: BE Nummer identiteitskaart: Ondernemingsnummer:


6 reacties

TIP: best nooit privé gegevens op een openbaar forum zetten om eventueel misbruik te voorkomen.

Op zaterdag en zondag komt hier niemand langs die van proximus zelf is.

Wel kan er tijdens het weekend gebeld worden naar de helpdesk 0800 22 800 maar dit is dan meer voor technische problemen aan internet en TV of telefoon.

Reputatie 6
Badge +3

Op de website staat dat er tussen de activatie van het abonnement en de levering van de smartphone er 30 dagen kan tussen zitten: Leveringstermijn van maximaal dertig dagen tussen de activeringsdatum van het abonnement en de ontvangst van de smartphone. Alle info en voorwaarden over de gsm-tariefplannen op proximus.beDeze informatie staat wanneer je gaat kijken bij de voorwaarden van de combinatie tussen een smartphone+abonnement. Maar bel best naar de klantendienst om meer te weten over de status van je bestelling. Dit wordt ook hier aangehaald bij de algemene voorwaarden:

Hebt u vragen over uw online bestelling of een product? Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst! Ons team zal uw vragen telefonisch beantwoorden van maandag tot zaterdag van 8 tot 22h via het gratis nummer 0800 22 800​​​​​​​

@familievandesype in een ander topic hadden we het ook over omtrent “staat goed weggestopt...”

je moet natuurlijk eerst naar beneden scrollen en op “voorwaarden klikken” !

Reputatie 6
Badge +3

Dat is inderdaad waar, maar dat is op een factuur,contract ook altijd het geval (in kleine letters). Niet echt klantvriendelijk maar toch in orde met de wet.

Ja, en ook hoe meer informatie en details er op een site moeten gezet worden hoe moeilijker het ook wordt om in één overzicht alles te vinden wat je maar zoekt, zo evident is dit ook weer niet volgens mij maar het kan inderdaad wel altijd aan gesleuteld en bijgestuurd worden.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rico_Jonckheere ik laat onze klantendienst contact met je opnemen! Grt, Heidi

Reageer